Pagina's

woensdag 2 mei 2012

H&M wannahave: zomer outfit

Als ik de zomervakantie eenmaal geboekt is, ik het liefst alleen nog maar zomernummers luister, en als de zon dan ook nog eens heerlijk gaat schijnen, dan kan ik niet stoppen met outfits bij elkaar zoeken voor die oh zo mooie zomer. Want wat verlang ik er nu al naar, naar ijsjes, zee, strand en vooral heel erg mooi weer. Ik vind het heerlijk om weer eens wat fellere kleuren aan te trekken en te blijven combineren. En het is natuurlijk nooit verkeerd om speciaal voor dit mooie seizoen wat bestellingen te doen bij H&M..




1. Blazer - €29,95: bestel hier
Hij stond al eerder op mijn wishlist voor de zomer, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen hem te bestellen, en helaas wist ik hem in de winkel niet te vinden. Maar oh was is 'ie leuk en mooi en vet en gaaf en tof en oooh wat wil ik hem graag hebben! Zeker toen ik hem in dit en dit filmpje van Boheartsbeauty voorbij zag komen, zag ik dat hij haar super tof staat, ik wil 'm ook!

2. Jeans short - €19,95: bestel hier
Een kort broekje is naar mijn mening onmisbaar voor in de zomer, voor zowel een dagje uit als op strand, als overal waar je maar naar toe gaat. Dit korte broekje van gewassen denim en heeft onafgewerkte randen onderaan. 

3. Slippers - €4,95: bestel hier
Op slippers lopen vind ik heel fijn, je kunt ze lekker snel aan- en uittrekken, wat natuurlijk ideaal is op het strand. M'n voeten moeten er eerst wel flink aan wennen, maar dat heb ik er graag voor over.

4. Top - €9,95: bestel hier
Van dit soort tops heb ik er al een aantal, maar omdat elke kleur een andere print heeft, kan ik ze voor de prijs niet laten liggen.

5. Zonnebril - €5,95: bestel hier
Een pilotenbril in het grijs, ook verkrijgbaar in het goud!

6. Tas - €29,95: bestel hier
Deze tas van imitatieleer stond net als de blazer een tijdje geleden al op mijn zomer wishlist. Ik blijf hem leuk en vooral heel handig vinden met dubbele hengsels en afneembare schouderriem. 

Zo heb je dus een mooie zomerse outfit bij H&M, waar je in totaal iets meer dan €100 aan kwijt bent, en die je ook nog eens online kunt bestellen op hm.com/nl, me likes a lot!

2 opmerkingen:

  1. Die tas is echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Indd een gave tas! Ook vind ik h&m altijd hele gave brillen hebben. Ik moet echter een zonnebril met sterkte hebben en die hebben ze daar niet. Ik heb er laatst een bij brillen24.nl besteld, prima service en kost ook niet veel!

    BeantwoordenVerwijderen