Pagina's

dinsdag 1 mei 2012

Nails of the Day: Boys are back in town


Nog niet zo lang geleden kwam Essence met haar nieuwe Colour 3 duo nagellak, 2 kleuren in één, die je op drie verschillende manieren kan combineren. Persoonlijk vond ik het erg leuk bedacht, en na een aantal (enthousiaste) reviews te hebben gelezen, besloot ik ook zo'n dubbelzijdig lakje uit te proberen. 05 Boys are back in Town leek mij een prachtige kleur, en die verwachting heeft hij zeker waargemaakt, wat een beauty!




Ik lakte mijn nagels met de Colour 3 van Essence in de kleur 05 Boys are back in Town, met aan de rechterkant de topcoat It's just a little Crush, die ik alleen op mijn pinken aanbracht. Verder zorgden de nail art express dry drops van Essence en de topcoat in 01 van Hema ervoor dat mijn nagels snel droogden en een mooie glans kregen. 

2 laagjes 05 boys are back in town, pink 05 + it's just a little crush

De nagellak heeft een mooie diepe paars/grijze kleur. Na één laagje is hij al goed dekkend, maar toch breng ik er twee lagen van aan. Hij heeft een keur die me niet zo snel op zou vallen, maar nu ik hem eenmaal op mijn nagels zie vind ik hem toch helemaal naar mijn smaak. De topcoat (It's just a little Crush) geeft er toch nog een heel ander tintje aan, alhoewel ik de kleur zonder topcoat niet saai vind. De shimmer, die vooral blauw/paars/roze oplichten, zijn duidelijk zichtbaar, wat het lakje toch nog dat extra beetje geeft. Enkel de lak of de topcoat zijn allebei goed alleen te dragen.


Ik ben ontzettend tevreden over de Colour 3 nagellak in de kleur 05 Boys are back in Town. Ondanks dat het kwastje dunner is dan dat ik gewend ben, lakt hij fijn, droogt snel en blijft goed zitten. Deze mooie paarse tint raad ik zeker aan, de kwaliteit is prima, terwijl je er bijna niks voor hoeft te betalen. Ik zal hem zeker nog heel vaak blijven gebruiken, nu maar hopen dat hij nog heel lang in het vaste assortiment mag blijven!

De Colour 3 nagellak is te vinden in het vaste assortiment van Essence, je betaalt €2,79 voor in totaal 8 ml (2 x 4 ml). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten