Pagina's

zondag 13 mei 2012

Shoplog H&M - Blazer, top & ballerina's


Nadat hij eerder op mijn wishlist voor de zomer, en op die van een zomer outfit stond, heb ik hem eindelijk gekocht: mijn roze blazer van H&M. Ik ging er afgelopen week speciaal de stad voor in, en kwam terug met een nieuwe blazer, een topje in mintkleur en ballerina's.





Wat was ik blij toen ik hem eindelijk in handen had, m'n roze blazer.. Ik zag, pakte en liep rechtstreeks door naar de kassa. Ik denk dat dit misschien wel mijn beste aankoop van de afgelopen tijd is, omdat hij me zo goed bevalt. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hem nog niet buiten de deur heb aangehad, omdat ik hem het liefst zo mooi en schoon wil houden zoals hij nu is. Maar natuurlijk ga ik hem snel aandoen, ik kan niet wachten hem te combineren met een strakke of juist minder strakkere top, jurkje of wat je ook maar wilt. Misschien maak ik er nog wel een keertje een outfitpost mee: i love it!

Blazer - €29,95



Ook deze simpele top kon ik niet laten liggen. Ik ben gek op de kleur mint, ik vind het lekker zomers, fris en vrolijk. Het is een simpele, normale top met spaghettibandjes, die samen met de blazer ook heel tof staat. 

Top - €4,95



In plaats van voor ballerina's in het zwart te kiezen, heb ik in plaats daar van gekozen voor een crème, lichtroze/beige kleur. 

Ballerina's - €9,95



Als laatst kocht ik drie paar sokken, die laag zitten, en je dus niet ziet als je ballerina's of andere lage schoenen aan hebt. Ook hier zitten twee mooie felle kleurtjes tussen, die je dan jammer genoeg niet kunt zien onder je schoenen. Maar ach, leuk en handig zijn ze wel!

 3 paar sokken - €5,95

Dat waren mijn aankopen van een (kort) dagje shoppen, ik ben ontzettend blij met alles wat ik hem gekocht, en misschien nog wel het meest met mijn blazer. 

Hebben jullie de afgelopen tijd nog wat geshopt? 

2 opmerkingen:

  1. wauw, leuke aankoopjes ! Ik heb trouwens net een winactie online gezet, misschien kun je even kijken? x http://maximesieta.tk

    BeantwoordenVerwijderen