Pagina's

zaterdag 5 mei 2012

Collective haul


De laatste tijd ga ik steeds vaker de stad in voor enkel een paar dingen, en kom ik niet meer thuis met tassen vol nieuwe make-up of kleding. Toch heb ik dan na een paar keer aardig wat nieuwe spulletjes verzameld, wat me perfect leek om daar een collective haul van te maken. Vandaag dus mijn eerste collective haul, met een paar verzamelde aankopen die ik de afgelopen dagen heb gedaan.


Alle producten bij elkaar.




Bij het Kruidvat kocht ik de Nivea voedende dagcrème voor de droge of gevoelige huid, waar je los €8,45 voor betaalt. Uiteindelijk hoefde ik er nog minder voor te betalen, omdat de gezichtsverzorging van Nivea 1 + 1 gratis was, me happy! Ik koos de verzachtende reinigingsmelk uit dezelfde lijn en dus ook voor de droge of gevoelige huid. Normaal kost hij iets meer dan €4, maar voor deze twee producten samen betaalde ik maar €6,50. 


Normaal gebruik ik altijd vertrouwd deodorant van Nivea of Dove, alhoewel ik niet zo veeleisend ben als het om deo gaat. Toch wilde ik graag de Fa Double Power Sport (72h!) proberen, wat me voor het sporten ideaal lijkt. Ook kon ik de Natural & Pure in de geur roseflower niet laten staan, omdat ook voor Fa deodorant de 1 + 1 gratis actie gold. Bij elkaar betaalde ik er €2,59 voor (€2,29 en €2,89). 


Voor mijn nieuwe reinigingsmelk van Nivea had ik wattenschijfjes of iets dergelijks nodig, wat ik natuurlijk op dat moment niet had. Snel dus weer terug naar het Kruidvat voor wattenschijfjes, of op z'n Frans disques de coton, voor €0,89. Ik weet niet meer precies wat de nagelvijl heeft gekost, maar dat zal niet meer zijn dan €0,99, twee koopjes dus!


Persoonlijk vind ik dit het leukste (maar ook het laatste) deel van mijn collective haul; lipproducten! Ik liet me weer eens verleiden door een lipgloss, lipbalm en een lipstick, die ik allemaal mee naar huis heb genomen. Van links naar rechts: Essence lipstick 01 Frosted (€1,99), Essence Fruity lipbalm 01 Peach Beauty (€1,99) en een paars/roze kleurige Hema lipgloss 07 (€2,50).

Heb jij de laatste tijd nog wat geshopt? 

3 opmerkingen:

  1. Wauw leuke dingetjes heb je geshopt! Ik gister bij lush!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lipgloss van de Hema! Ik ben benieuwd naar de Essence lipstick =)

    BeantwoordenVerwijderen