Pagina's

vrijdag 5 oktober 2012

Wishlist herfst/winter – H&M, Zara

Zodra het seizoen eindigt, vullen de rekken in de kledingwinkels zich weer met nieuwe collecties. De herfst is begonnen en buiten wordt het steeds kouder. In mijn kast liggen al een hoop warme vesten en truien, maar elke keer als ik een kijkje neem in de webshop van H&M, kom ik steeds meer leuke truitjes, broeken en schoenen tegen die ik allemaal wil hebben. Neem een kijkje in mijn wishlist van deze herfst en winter!


Ik ben gek op sweaters zoals hierboven, casual en toch heel tof door de kleurige accenten. Gecombineerd met een een leuke sjaal, en ik ben er helemaal verliefd op. Het blauwe shirtje rechts vind ik ontzettend schattig met het kanten patroon. Hier moet je dan wel een lekker dik vest bij dragen, omdat hij niet heel winterproof is.
Nog twee hele leuke tops! De zwarte links is mijn favoriet, maar ook bordeauxrood vind ik een prachtige herfstkleur. 

In plaats van de aandacht naar je shirt, vest of blazer te trekken, kun je dat net zo goed en leuk doen met een broek in een knalkleur. Prints heb ik nog niet aangedurfd, moor oh wat zien ze er mooi uit! 

Omdat ik gek ben op de broeken van H&M, denk ik dat ik ook nog wat simpele jeans meeneem, omdat ze zo fijn zitten en (vooral de grijze) goed betaalbaar zijn. 
Mijn oog viel op deze enkellaarsjes met rits, ik vond ze stoer en lief tegelijk. Het vestje links vind ik ook heel erg gaaf. 

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen; ik hou van nagellak en kan nooit genoeg potjes en kleuren hebben. Dit setje met 4 kleuren én een matte topcoat lijkt me heel erg mooi. Ik weet nog niet helemaal zeker of ik de zwarte tas van imitatieleer ga kopen, ik vind hem in ieder geval heel mooi!


En dan als laatste, naast heel veel kleding van H&M, een jas van Zara! Voor jassen ga ik het liefst naar Zara, omdat ik er altijd wel een mooie kan vinden. Hij is ook verkrijgbaar in het grijs, maar donkerblauw leek mij een wat mooiere kleur voor in de winter. 

Wat staat er op jouw wishlist? 

3 opmerkingen:

  1. hey!
    ik zoek de jas van de zara maar hij staat niet meer op de site :( is hij nog wel verkrijgbaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee die is niet meer verkrijgbaar volgende winter weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kun je het ook bij een ander winkel kopen dan de zara?

    BeantwoordenVerwijderen