Pagina's

maandag 9 april 2012

Zomer wishlist H&M


De stad in gaan voor nieuwe kleding geeft me sowieso altijd een relaxed gevoel, maar winkelen speciaal voor nieuwe zomerse kleding vind ik misschien nog wel het leukst. Ik word tenslotte veel vrolijker van korte jurkjes in felle kleuren dan dikke truien en geitenwollen sokken. Nou staat de zomer nog niet direct voor de deur, maar toch leek het me leuk alvast een wishlist samen te stellen bij H&M. Bij deze laat ik jullie dus mijn wishlist zien, met veel felle kleuren speciaal voor de zomer!




  1. Vest met gestipte print: €19,95 - Ik hou van tops en vestjes die opvallen, maar ook de basics mogen niet ontbreken. Ik vind het leuk dat het model hem dicht heeft gedaan, want zo staat hij ook hartstikke leuk!
  2. Lange beige top: €6,95 - Deze singlet lijkt me ontzettend tof staan boven een kort broekje, maar  kan ook juist heel schattig in een rokje. Ik zit nog een beetje te twijfelen over de kleur, er zijn gewoon  te veel kleuren om uit te kiezen.. 
  3. Licht beige blouse: €19,95 - Normaal ben ik niet zo gek op blousejes dragen, bij komen ze vaak wat truttig over. Toch heb ik in de H&M shop 2 hele leuke ontdekt (zie ook nummer 6). Dit is er een met korte mouwen en touwtjes bij de kraag, te leuk!
  4. Roze blazer: €29,95 - Hij mag dan gevoerd en getailleerd zijn, deze knalroze blazer vind ik zo leuk door haar kleur, wat een opvaller.
  5. Jurk: €14,95 - Een kort jurkje kan ik ook echt niet missen als ik bijvoorbeeld een dagje naar het strand ga, volgens mij staat hij super lief bij de roze blazer. 
  6. Overhemdblouse: €19,95 - Weer een blouse! Deze heeft langere mouwen, is getailleerd en heeft een vrolijk blauw geruit printje. 
  1. Jumpsuit: €14,95 - Wat een super schattige jumpsuit! 
  2. Broek: €19,95 - Ik vind het een soort mix tussen een joggingbroek en een harembroek, het is hem allebei net niet. Ik de zomer loop ik liever in een iets lossere langere broek, of in een korte. Een skinny zit met warm weer altijd heel warm en niet zo comfortabel. Hij lijkt me in ieder geval heerlijk zitten!
  3. Broek: €29,95 - Een chino wil ik al een hele tijd hebben, maar toen ik ze uiteindelijk in de winkel kon vinden was hij er niet meer in mijn maat, helaas. Gelukkig zijn ze nog niet uit de collectie en heb ik nog genoeg tijd om er een uit te zoeken.
  4. &DENIM short: €19,95 - Kort broekje met een gevlochten ceintuur. 
  5. Sjaal: €7,95 - Ook in de zomer vind ik het vooral 's avonds fijn om iets warms om mijn nek te hebben, vandaar deze sjaal, op z'n zomers! 


  1. Bandeau-bikinitop: €12,95 - Tja, wat te doen zonder een bikini in de zomer? 
  2. Schoenen: €12,95 - Omdat ik redelijk smalle voeten heb vind ik het niet heel fijn om de hele dag op ballerina's te lopen, maar ik vind ze te leuk om niet te dragen..
  3. Zonnebril: €6,95 - Na 2 jaar achter elkaar met een pilotenbril te hebben rondgelopen, vind ik het wel weer tijd voor iets anders. Ik weet niet of ik deze zonnebril via de shop ga bestellen, ik denk dat ik hem in de winkel eerst even ga passen (kan dat bij een zonnebril?) en kijk of hij leuk staat. 
  4. Bikinitange: €9,95 - Bijpassend broekje bij de bikinitop. 
  5. Tas: €29,95 - Grote tas van imitatieleer, handig en leuk!
Dat was mijn wishlist voor deze zomer! Ik denk zeker niet dat ik alles wat hierboven staat ga kopen, natuurlijk kijk ik ook nog bij andere winkels. Toch is H&M wel één van mijn favoriete kledingwinkels, ook door de lage prijzen. Laat die zomer maar komen!

Wat staat er op jouw wishlist?

1 opmerking:

  1. Ah, die 3 en 5 vind ik echt heel leuk! Die wil ik ook wel hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen