Pagina's

dinsdag 15 mei 2012

Music Of The Moment #3


Muziek, ik schrijf er niet heel vaak over op mijn blog, maar vind het toch altijd super leuk als de tijd weer is aangebroken om mijn favoriete muziek van het moment met jullie te delen. Muziek verveelt me nooit, en dat zal het hopelijk ook nooit gaan doen. Want muziek, ik kan niet zonder je!

Alone Again van Alyssa Reid & Jump Smokers blijft ontzettend fijn in je hoofd zitten als je hem een paar keer hebt geluisterd. Zonder de rap van Jump Smokers had ik het zeker een minder nummer gevonden, het geeft het lied zeker meer pit. Maar nu de rap er in zit mag ik zeker niet klagen als mijn iPod besluit op shuffle voor Alone Again te gaan..



Stereo Hearts van Gym Class Heroes & Adam Levine





I Like How It Feels van Enrique Iglesias & Pitbull is een heerlijk mee zing- en dansnummer, ik kan niks anders zeggen. Hij is al zeker wat ouder, maar omdat ik hem nog pas heel kort ken vind ik dat niet erg. Leuk zelfs, dan hoef ik hem niet elke dag op de radio te horen.



She Doesn't Mind van Sean Paul 



Next To Me van Emeli Sandé is het nummer waar ik eerst een lichte hekel aan had, maar nu heel graag luister. De manier hoe het nummer begint, begeleid op piano en drum vind ik ontzettend gaaf. Vooral de drums, die je het hele nummer blijft horen, zorgen voor een mooie beat. Jammer dat hij niet langer dan 3,5 minuut duurt, want naar deze muziek kan ik urenlang blijven luisteren.


Ook Boyfriend van Justin Bieber heb ik de afgelopen tijd veel geluisterd. Waarom? Omdat ik het een tof nummer vind, en dat hij van Justin Bieber is neem ik dan maar voor lief. Sinds kort is nu ook de nieuwe clip uit (die ik echt vreselijk vind), maar dat mag de pret niet bederven, het blijft een goed nummer.


Is Anybody Out There van K'naan & Nelly Furtado





Heart Skips A Beat van Olly Murs





Payphone van Maroon 5 & Wiz Khalifa vind ik absoluut het mooiste lied uit deze lijst. Mooie tekst, blijft lekker in je hoofd zitten, goed mee te zingen, en een mooie clip. Wiz Khalifa maakt het helemaal af met z'n rap, now I'm paralyzed.. 



Naar welke muziek luister jij graag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten