Pagina's

maandag 28 mei 2012

Eyecandy.


Hallo, mooie mannen daarboven. Ik zou urenlang naar jullie kunnen kijken, maar dat wordt misschien ook wel weer een beetje te veel van het goede. Maar omdat ik het totaal geen probleem zou vinden, en jullie gewoon allemaal heel erg knap zijn, ga ik deze mannen met jullie delen in dit artikel. Zogenaamde eyecandy, want zijn ze geen lust voor het oog? 



Zac Efron

Al sinds High School Musical 1, 2 en 3 vond ik Zac een van de meest knappe mannen/jongens die ik toen kende. Ik geloof zelfs dat hij de eerste was die ik een echte hottie noemde. Inmiddels is hij was ouder en volwassener, en naar mijn mening nog veel leuker geworden. Hij blijft gewoon heel erg mooi.. 


Ian Somerhalder

Na op veracamilla.nl gelezen te hebben dat hij in The Vampire Diaries gespeeld heeft wist ik ineens veel meer over deze knapperd. Maar eigenlijk doet dat het helemaal niet toe, want over zijn uiterlijk valt ook heel veel te vertellen! Mooie ogen, lippen, wenkbrauwen etc. etc. 


Channing Tatum

Heel toevallig keek ik afgelopen dagen de films Dear John en The Vow, waar hij allebei de hoofdrol in speelt. In beide films komt hij super stoer, lief en mooi over, zoals in de foto hierboven in de film The Vow. Lekker gespierd, breed, maar hij heeft ook een heel erg lief gezicht, i love Channing! 


Taylor Lautner

Na de eerste drie films van Twilight te hebben gezien (en zijn lange haar er eindelijk af was) kon ik er niet meer om heen; Taylor Lautner is su-per sexy. Gek genoeg vond ik hem in de tijd dat heel veel (héél veel) meisjes hem leuk/knap/mooi vonden niet heel speciaal, maar na het zien van Twilight veranderde dat snel. En ik geef ze nog gelijk ook, want uhm.. Nou ja, kijk gewoon maar even naar hem.


Zayn Malik

Zayn is één van de leden van One Direction (naast bijv. Harry Styles), die jullie ongetwijfeld allemaal wel kennen. Dat hij kan zingen en dansen zie ik alleen maar als een heel groot pluspunt. 


Francisco Lachowski

Francisco Lachowski, mijn favoriet! Via een vriendin kwam ik achter zijn naam, en na een paar foto's te hebben bekeken kon ik alleen maar het woord 'wauw' uit m'n mond krijgen. Geen wonder dat het een model is, want wauw kijk naar dat lichaam en z'n gezicht! Kan dit nog mooier?! 


Valerio Zeno en Dennis Storm

En dan eindelijk twee jongens uit ons eigen Nederland. Alhoewel ik veel meer mooie Amerikaanse mannen dan Nederlandse kan bedenken, betekent niet dat wij ze niet hebben! Valerio en Dennis, die ik allebei voor het eerst zag bij BNN, vind ik naast hun looks ook nog super leuk en grappig presenteren/acteren. En als ze dat dan ook nog eens samen bij Loverboys doen, is dat natuurlijk nóg fijner. Persoonlijk vind ik Dennis nog net even wat leuker, maar Valerio mag er ook zeker zijn!


Manuel Broekman

Tijdens het kijken van het tweede seizoen van Feuten, zag ik daar Manuel Broekman, die in de serie Bram speelt. Ontzettend knap is 'ie, dankzij z'n ogen, lippen, gezicht en gewoon door het totale (perfecte) plaatje. 

Ook mooi vind ik: Gregory van der Wiel, Nick Jonas, Harry Styles, Robert Pattinson, Liam Hemsworth en Ashton Kutcher. 

Wie vind jij een mooie man? 

2 opmerkingen:

  1. Oehh leuke post, ik ben het helemaal met je eens dat zij er echt wel mogen zijn! Mijn favoriete zijn alle die je net hebt opgenoemd ;) behalve van Francisco en Manuel broekman, daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Ik ben ook superfan van Valerio en Dennis !!! <3 love them. Je hebt echt een heel leuk blog!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben egt fan van zac efron. Hiij is zo knap!!! <3

    BeantwoordenVerwijderen