Pagina's

dinsdag 22 mei 2012

Rimmel Lycra Pro 391 Celebrity Bash


De laatste tijd begin ik in plaats van oog- of lipproducten steeds meer nagellak te kopen. Zo kocht ik afgelopen week Lavendel Cupcake en Bubblegum Pink van New York Color, Make it Golden, Let's get Lost en Wanna be your Sunshine van Essence en Welcome to Roosywood en Sold Out For Ever van Catrice. Heel fijn om weer eens wat zomerse kleuren op mijn nagels te dragen (en de zon ook daadwerkelijk een keer tevoorschijn zien komen!). Naast al die nieuwe nagellakjes kon ik het niet laten om Celebrity Bash van Rimmel te gebruiken, die ik al een tijdje had. Een mooie dieprode kleur waar ik heel tevreden over ben: vandaag een review over deze beauty! 




Het nagellakflesje van Rimmel vind ik er een van de fijnste; een redelijk groot formaat die makkelijk open te maken is en niet te vergeten, met daarin een hele grote kwast.. 

Flesje en kwastje naast elkaar. En jep je ziet het goed, die mooie sticker uit de winkel zit er nog op. Aan de ene kant is het luiheid om het er niet af te halen, maar ik ben ook een beetje bang hem er heel lelijk af te trekken.. 

Wat hou ik toch van dat grote kwastje! Perfect in gebruik, mijn pink (en eigenlijk ook de rest van mijn nagels) kan ik er in één beweging helemaal mee kleuren. Een klein nadeeltje kan zijn dat door het grotere formaat hij van zelf ook wat meer nagellak mee neemt, maar door niet te haastig te zijn en nauwkeurig te blijven is dat geen enkel probleem. 

 2 laagjes nagellak. 


Zowel de kwaliteit, als de kleur en het flesje van de Rimmel London Lycra Pro 391 Celebrity Bash bevallen me heel goed. Het is een mooie, diepe rode kleur, die in het echt net iets donkerder is dan op de foto's. Ik ga hem zeker nog heel vaak dragen, vooral omdat ik echt verliefd ben (ach ja, voor zover je verliefd kunt worden op nagellak) op de breedte van het kwastje. Lakt ontzettend fijn, aanrader!

(Rimmel 60 Seconds kost deze week in plaats van €6,99 maar €5,00 bij het Kruidvat. Bij mij was ongeveer het hele schap al leeggekocht, maar als er bij jou in de buurt nog wat leuke 60 Seconds kleuren zijn, nou zou ik zeker niet lang twijfelen..) 

Rimmel Lycra Pro nagellak kost €6,99 en is te koop bij de drogist. 

Wat draag jij op je nagels? 

1 opmerking: