Pagina's

dinsdag 15 mei 2012

Let's get very personal

Deze tag gaat al een tijdje rond op heel veel (beauty)blogs, en na hem een paar keer erg leuk voorbij hebben zien komen besloot ik hem over te nemen, en jullie antwoorden te geven op een hoop persoonlijke vragen. Let's get very personal: heel veel persoonlijke vragen!


Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Kan ik nog terug? 
Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Dat is gelukkig alweer een hele tijd geleden, ik kan het me eigenlijk niet meer herinneren. 
Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Hmmm.. Een ijskoffie van de Hema zou nu wel goed uitkomen, met een heerlijk vers pecanbroodje en een reep Milkachocolade, jummie! 
Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Een hele goede vriend van me, die ik vaak spreek via m'n telefoon maar veel te weinig zie. 
Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Geen kinderen, zonder twijfel. Sowieso ben ik er nog lang niet over uit of ik later wel kinderen wil, niet omdat ik niet goed genoeg voor ze zou kunnen zorgen, maar of ik er ooit klaar voor zal zijn. Gelukkig nog heel veel tijd om over na te denken! 

Wat hoor je op het moment van schrijven?
De televisie die beneden aanstaat.


Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Tegen m'n nachtkastje en kledingkast. 
Waar denk je op dit moment aan?
Aan hoe ik het morgen voor elkaar ga krijgen een uur na te blijven op school, vervolgens er in te slagen twee cadeautjes te kopen, naar huis te fietsen en dan op tijd te komen voor hockeytraining. En oh ja ik moet nog een afspraak bij de ortho maken. Bleh, een hoop geregel dus. 
Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ik voor hen en zij voor mij.
Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Dat is lang geleden.. Ik denk mijn ouders. 
Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Aan m'n haar zitten, ik flap er van alles uit, naar m'n schoenen kijken, ik krijg kriebels in m'n buik en als het echt heel erg is ga ik zweten. Oh, en stotteren niet te vergeten. 
Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Heel leuk! Ik hou ervan hoe elk mens anders reageert op situaties, ik hou van hun gevoel voor humor  en de manieren hoe ze me kunnen laten lachen. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, maar over het algemeen kan ik goed met mensen opschieten. 
Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Er zijn een hoop mensen die veel van me weten, en die begrijpen me zeker goed, maar of die me 100% begrijpen, en dat altijd, denk ik niet. En hoe handig dat zou kunnen zijn of hoe graag ik het ook zou willen, ik ben op de een of andere manier blij dat dat niet zo is.  
Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Jazeker, morgen kan ik genieten van een vierdaags-weekend en geeft mijn beste vriendin een feest.  
Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja.
Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Dat betwijfel ik. Ik zou misschien een stuk gelukkiger zijn, maar als ik de kans zou hebben zou ik die zeker niet aannemen. Ik ben blij met de mensen die ik de afgelopen jaren heb leren kennen, heel blij, en alles en iedereen had ik niet mis willen lopen. Bovendien denk ik dat je in je 'tweede leven' veel meer zou nadenken bij alles wat je doet, terwijl ik juist wel hou van impulsen, verrassingen en dingen doen waar je later misschien spijt van zou krijgen. 

Vertel jij je ouders alles? 
Ik heb een goede band met mijn ouders, maar ik vertel ze zeker niet alles. Dat vind ik ook helemaal niet nodig, sommige dingen bespreek ik liever met vriendinnen. 

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ik denk dat ik daar nu geen geheel eerlijk antwoord op kan geven, omdat dat vooral aan de persoon en/of situatie waar ik dan in zit zal liggen, maar voor nu antwoord ik nee. 
Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee. *klopt af*
Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Niet precies, maar ik zou zeker wat jongens op kunnen noemen die ik toen heel leuk vond. 
Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik ben iemand die vooral naar het heden kijkt, en zich niet meer te veel richt op alles wat gebeurd en geweest is. Ik ben een planner, een vooruitdenker, en vooral een ontzettende dromer.. 
Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ongeveer 7/8/9 uur, het wisselt nogal.
Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ik denk van wel, ik maak niet snel ergens een probleem van en kan mensen goed opvrolijken.
Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Dat was mijn zus, dus nee.
Wat heb je voor het laatst gedronken?
Bosbessensiroop. 
Welk soort bed heb jij?
Eenpersoons, halfhoog. Niet ideaal maar hey, hij ligt lekker!


Hou je van de regen of haat je het?
Ik hou er totaal niet van, slecht voor je make-up, haar, humeur etc. etc. 
Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Ja, maar dat houd ik liever voor mezelf.
Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Optimist jonguh!
Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Met twee hele goede vriendinnen van me. 
Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Dat was The Hunger Games, die achteraf een beetje tegenviel, gelukkig hem ik heb wel met vriendinnen gezien en maakte dat het een stuk leuker.
Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, maar gelukkig is dat inmiddels al best lang geleden. 
Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Zeker!
Heb je spijt van je vorige relatie?
Nee.
Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Een concert! Het liefst van Drake, Rihanna of Nicki Minaj. 
Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Qua innerlijk wel, maar qua uiterlijk kunnen het hele verschillende types zijn. 
Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Ik ben een enorme flapuit en een eerlijk persoon dus het zou zomaar kunnen. Hoop het natuurlijk niet want het zou nooit mijn bedoeling zijn geweest. 
Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Het is het afgelopen jaar wel steeds meer geworden maar ik vind dat het nog wel meevalt. 
Ben jij snel jaloers?
Als het om een jongen gaat die aandacht krijgt van andere meisjes terwijl ik hem leuk vind, dan kan ik heel jaloers zijn, ook al laat ik dat niet snel merken. Maar ik m'n hoofd denk ik dan aan van alles, pfoei! 
Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nope, helemaal niks. Ook niet van plan, ben nog steeds super blij met m'n nieuwe aankopen van vorige week!
Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Ja. De vraag wie laat ik maar even weg.. 
Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Ik heb werkelijk geen idee. 
Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Integendeel. 
Wat doe je morgen?
Naar school, daily things. 



Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Helemaal niet. Ik vind heel snel jongens leuk, maar verliefd ben ik niet snel. 
Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Ja.
Heeft je ex je ooit bedrogen?
Niet dat ik weet. 
Houd je van suikerspinnen?
Natuuurlijk hou ik van suikerspinnen.
Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Mijn afdelingsleider, was erg gezellig. Ahum. 
Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja, slaapt zeker lekker!
Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Ik denk dat mijn week wel een dikke 7,5 waard is. 
Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja hoor, meerdere zelfs.
Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Ik lag in m'n bed, waarschijnlijk al in een diepe slaap. 
Wat is je stemming op dit moment?
Relaxed maar toch ook lichtelijk gestrest omdat ik morgen een wiskundetoets heb.  
Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn vader die me wakker kwam maken en me blij kwam maken omdat ik ben de auto gebracht werd. 
Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Jazeker, wel meerdere dingen!
Met wie was je gisteravond?
Niks bijzonders, met mijn natuurkundeboek hard aan de studie (voor zo'n 10 minuten..). 
Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee, maar het is me vaak genoeg overkomen, 
Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Als de jongen begint vind ik het een stuk sexyer, maar het moet natuurlijk wel van beide kanten komen. 
Heb je plannen voor dit weekend?
Jep, feestje bouwen en vooral heel veel bloggen! 
Dat waren alle vragen van de Let's get very personal tag, neem hem gerust over als je dat wilt, ik vond hem zeker de moeite waard!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten