Pagina's

zondag 27 mei 2012

TAG: Roc Me Out - Rihanna


Naast persoonlijke, kom ik de laatste tijd ook heel veel tags over muziek tegen. Helaas kan ik ze niet allemaal overnemen, omdat dat gewoon veel te veel wordt, maar zo nu en dan vul ik er toch eentje in voor mijn blog. Een aparte tag is het wel, je iPod bepaalt namelijk hoe je 'antwoorden' er uit komen te zien, en hoe de tag gaat heten. Zo heeft hij bij iedere blog een andere naam, tenzij je op hetzelfde nummer uitkomt, en is het heel lastig om hem op te zoeken. Maar toevallig vond ik er een, en hoefde ik alleen maar de vragen over te nemen. Shuffle, here you go. 

De spelregels zijn als volgt: Open je gebruikelijke afspeellijst en zet hem op shuffle. Lees de onderstaande 22 vragen, waar je op antwoord door elke keer naar het volgende nummer te gaan (of je luistert hem helemaal af). Het antwoord op de vraag wordt het afspelende liedje. 

Dit heb ik natuurlijk allemaal netjes gedaan, waar zeker leuke dingen uit komen! Door op 'luisteren' te klikken ga je naar YouTube, waar je het nummer kunt luisteren. 

#1: If someone says 'Are you okay?' you say.. 
Next To Me - Emeli Sandé luisteren

#2: How would you describe yourself? 
Please Don't Leave Me - Pink luisteren

#3: What do you like in a guy?
Digital Love - Daft Punk luisteren

#4: How do you feel today?
Happiness - Alexis Jordan luisteren

#5: What is your life purpose?
Love Is Gone - David Guetta luisteren

#6: What is your motto? 
We Found Love - Rihanna luisteren

#7: What do your friends think about you?
Naughty Girl - Beyoncé luisteren

#8: What do your parents think of you?
Pure Intuition - Shakira luisteren

#9: What do you think about very often?
Candy Man - Christina Aguilera luisteren

#10: What is 2 + 2?
Set Fire To The Rain - Adele luisteren

#11: What do you think of your best friend?
My Love - Pixie Lott luisteren

#12: What is your life story?
Shut Up And Drive - Rihanna luisteren

#13: What do you want to be when you grow up?
What Doesn't Kill You - Kelly Clarkson luisteren

#14: What do you think when you see the person you like? 
Toyfriend - David Guetta luisteren

#15: What will you dance to at your wedding?
Turn Me On - David Guetta ft. Nicki Minaj luisteren

#16: What will they play at your furneral?
Hush Hush - Alexis Jordan luisteren

#17: What is your hobby/interest?
Ave Maria - Beyoncé luisteren

#18: What is your biggest fear? 
Bottles - Krystl luisteren

#19: What is your biggest secret?
Potential Breakup Song - Aly & AJ luisteren

#20: What do you want right now?
The Boy Does Nothing - Alesha Dixon luisteren

#21: What do you think of your friends?
Don't Stop Believing - Glee Cast luisteren

#22: What will you post this at?
Roc Me Out - Rihanna luisteren

Toch leuk, dat een iPod op shuffle voor grappige momenten kan zorgen. Zelf vind ik #3, #7, #12 en #14 het leukst. Oftewel, ik zoek digitale liefde in een jongen, m'n vrienden vinden me een ondeugend meisje, ga weg als je m'n levensverhaal wilt horen en ik moet aan een toyfriend denken als ik de persoon zie die ik leuk vind.   Klopt als een bus! (:

Een hele leuke, spontane tag, deze keer met wat minder inhoud, maar daardoor denk ik juist ook heel anders. Mocht je hem over willen nemen mag dat natuurlijk altijd! 

Geniet van 't weekend! 

1 opmerking: