Pagina's

maandag 28 mei 2012

NOTD: Bubblegum Pink


Als het weer warmer wordt, ik alleen nog maar korte broekjes draag en een vestje op de fiets veel te warm is, dan kan ik vrolijke, felle kleuren op mijn nagels niet missen. De lente kleuren van New York Color zijn er in 3 kleuren: een mintgroene, lavendelkleurige en een fel roze. Die laatste heb ik voor jullie geswatcht.



251 Bubblegum Pink vind ik een perfect passende naam hebben. Als ik naar mijn nagels kijk dan moet ik inderdaad denken aan een knalroze kauwgombal, die ik jammer genoeg niet meteen in m'n mond kan stoppen.



Ik vind de kleur van dit nagellakje heel zomers, fris en fel. Hij is zeker draagbaar, alhoewel ik er wel even aan moest wennen en hem nooit zou combineren met glitters. Het kwastje lakt fijn, snel en nauwkeurig, erg handig als ik geen zin heb om de overtollige nagellak van mijn vingers af te krabben. Hij belooft 7 dagen te blijven zitten, en ik denk dat dat met een goede topcoat ook zeker gaat lukken.

De NYC Expert Last Nail Polish lente kleuren nagellak zijn te koop voor €2,99 bij de drogisterij. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten