Pagina's

zondag 3 februari 2013

TAG: Fashion Favorites

De laatste tag die ik deed is intussen al een hele tijd geleden, en Fashion Favorites stond al een tijdje op mijn to do-lijstje, dus hier is 'ie dan eindelijk. Vandaag beschrijf ik mijn kledingstijl, ontdek je wat mijn garderobe essentials zijn en beantwoord ik nog meer mode gerelateerde vragen. 

Hoe zou jij je eigen stijl omschrijven?
Ik zou mijn eigen kledingstijl omschrijven als casual en netjes, met af en toe een eyecatcher. Niet saai, maar nooit hele opvallende kleuren. Kleding waar ik me comfortabel in voel, maar wat toch mooi staat.

Wat zijn jouw garderobe essentials?
Een blazer of jasje in een minder opvallende kleur, zodat ik het met de meeste outfits kan combineren. Daarnaast een skinny spijkerbroek, strakke hemdjes voor onder shirtjes en een basic zwart jurkje. Typisch alle basic dingen, niet te missen!



Wat is het duurste kledingstuk dat je in je kast hebt hangen?
Ik ben niet heel erg van de dure kleding, af en toe geef ik wel meer uit dan anders, maar met H&M kleding ben ik al snel heel tevreden. Mijn sweater van Franklin & Marshall van de Steppin' Out, die rond de €120 kostte is denk ik mijn duurste kledingstuk. Veel duurdere kleding draag ik niet, behalve mijn winterjas van Adidas en Uggs van €230.

Wat is het item dat je op dit moment het liefst aan je garderobe zou toevoegen?
Een paar nieuwe schoenen, Vans, Puma, lage All Stars of een paar van Adidas. Qua kleding ben ik wel weer toe aan een nieuw jasje.



Hoeveel geld geef je uit aan kleding?
Dat wisselt, maar meestal is dat ongeveer 50 euro per maand. Vaak spaar ik het op, zodat ik na een paar weken/maanden helemaal los kan gaan in de stad.

Waar shop je het liefst?
Mijn favoriete stad om te winkelen is absoluut Amsterdam. Het is voor mij heel dichtbij, en heeft ontzettend veel leuke winkels dicht bij elkaar. De winkels waar ik vaak naar binnen loop zijn H&M, Pieces, Vero Moda, America Today, Primark (helaas nog niet in Amsterdam), Zara en Bershka.

Wat is je favoriete parfum?
One Million van Paco Rabanne, aaah wat een heerlijke geur. Ook al is 'ie eigenlijk voor mannen, het is mijn favoriete geur. Zwitsal Eau de Toilette komt ook dicht in de buurt. Hmmm...

Op welke manier style je je haar het liefst?
Ik style mijn haar bijna nooit! Ik heb van mezelf stijl haar en ik hoef er niet veel mee te doen voordat het oké zit. Stijlen doe ik sowieso nooit, maar krullen vind ik wel mooi bij mezelf staan. Dat doe ik dan ook alleen maar voor speciale gelegenheden of een feestje.


Wat trek je altijd uit de kast op het moment dat je niet weet wat je aan moet trekken?
Skinny spijkerbroek, shirtje en een blauwe of zwarte blazer. Kan altijd en staat altijd leuk!

Welke fashiontrend mag van jou blijven en welke mag er per direct overgaan?
Hm, lastig. Hier zou ik echt even geen antwoord op weten.

Welk item in je garderobe heeft  de meest emotionele waarde voor je?
Ook al heb ik geen enkel kledingstuk dat ik voor geen goud kwijt zou willen omdat ik er emotioneel zo aan gehecht ben, toch heb ik wel een paar items die me ergens aan doen denken. Mijn zwarte panty met gouden glitters van H&M is dan niet echt een kledingstuk, als ik hem zie gaan mijn gedachten terug naar een geweldige avond, waar ik voor het eerst met mijn vriendje zoende. Een zwart galajurkje van Berhska tovert ook een glimlach op mijn gezicht. 


Hoe beschrijf je jouw kledingstijl?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten