Pagina's

woensdag 24 oktober 2012

Shoplog 23/10/12 H&M, Primark

Omdat ik al zo ontzettend lang niet had gewinkeld, en ik op de webshop van H&M zo veel leuks had gezien, ging ik gisteren naar mijn favoriete kledingwinkel om wat nieuwe kleding voor de herfst te shoppen. Goed geslaagd ben ik niet, maar ik nam wel een hele mooie tas en wat shirtjes mee naar huis. Ook ben ik na een hele lange tijd weer eens bij de Primark geweest.


H&M

Eerlijk gezegd viel de herfstkleding van H&M me tegen, veel items die ik op mijn wishlist zette vond ik in het echt niet heel bijzonder of ik kon ze helaas niet vinden in de winkel (uitverkocht?). Ondanks dat nam ik drie hele leuke shirtjes mee naar huis, en een tas!

Top €9,95

Deze redelijk lange top, met donkerblauwe driekwartsmouwen, doet me eerlijk gezegd meer denken aan een pyjama, maar toch vond ik hem leuk. Ik weet ook niet of ik hem echt overdag ga dragen, ik vind het meer een shirtje om in te chillen als ik lekker een dagje thuisblijf. 

Top €14,95

Als tweede deze mooie, losvallende top in een prachtige blauwe kleur met kleine accentjes. Op een schouder zitten wat knoopjes, wat hem gelijk een stuk schattiger maakt. 

Top €9,95

Ook deze basic top, in een goud/glitterachtige kleur nam ik mee. De kleur vind ik echt prachtig voor de winter/Kerst/feestdagen. 

Tas €19,95

Ik had hem al bij heel veel mensen gezien, in de webshop, en oh wat vond ik hem gaaf! Ik heb in de winkel nog even getwijfeld of ik deze, of de legergroene wilde, maar uiteindelijk koos ik hem in het zwart met beige. Love it!


Primark 

Een keer in de paar maanden breng ik een bezoekje aan de Primark, een ontzettend goedkope, en daarom populaire kledingwinkel, waar ik af en toe echt verrassend veel leuke dingen tegenkom. 

Legging €10

Schrik niet van het printje, maar dit is mijn nieuwe legging! Toen ik hem zag vond ik hem zo tof dat ik hem voor het geld echt niet kon laten hangen. Ik ga nog even heel goed nadenken en inspiratie opdoen hoe ik hem ga dragen, maar oh wat vind ik hem gaaf!

Spijkerbroek €11

Ik hou van Primark spijkerbroeken, omdat ze zo fijn zitten en heel goed betaalbaar zijn. Ik koos deze keer voor een super skinny in het donkerblauw, dat bijna zwart lijkt. Hij is heel erg basic, maar zo'n soort spijkerbroek had ik wel weer eens nodig. 

Sokken €4

Lekkere warme sokken! Heerlijk voor tijdens de wat koudere dagen wanneer je het liefst drie sokken over elkaar heen draagt. Het zachte stofje dat je boven de sok ziet uitkomen, daar is de hele binnenkant ook mee bedekt, waardoor je voeten heerlijk warm blijven. 

Elastiekjes €1,50
Haardonut €1,50

Als laatst deze twee handige elastiekjes (dunne en dikke) en een haardonut! Ik wilde een knot met behulp van deze donut al een hele tijd proberen, maar nu kocht ik hem dan eindelijk.

Ik heb mijn geld weer lekker uitgegeven en ben hartstikke blij met mijn aankopen. Heb jij de afgelopen tijd nog geshopt?