Pagina's

zondag 3 juni 2012

Persoonlijke update


Na een paar dagen ziek te zijn geweest, en niets hebben kunnen doen aan school of aan mijn blog, heb ik opeens ontzettend veel zin om eens lekker tegen jullie te praten over hoe het met me gaat. Persoonlijke updates schrijf ik tenslotte niet vaak, daar werd het ook zeker wel weer eens tijd voor. Dat vind ik ook zeker een van de leukste kanten van mijn blog, dat ik persoonlijke verhalen en vragen kwijt kan, maar ze ook voor mezelf op kan schrijven. Maar goed, de dingen waar ik het vooral over wil hebben zijn de dingen over school en over mijn blog, de allebei toch wel de meeste tijd van mijn dag in beslag nemen.

Zoals ik al zei ben ik een paar dagen ziek geweest. Om precies te zijn begon ik me woensdagochtend heel vroeg misselijk te voelen, ik had totaal geen puf en energie en ben uiteindelijk die hele dag ongeveer in m'n bed blijven liggen. Inclusief een misselijk gevoel en later ook nog koorts, dat dan weer wel. Donderdag begon met precies datzelfde gevoel, misselijk- en duizeligheid, alsof ik elk moment om kon vallen. Gelukkig gebeurde dat niet, ook al had ik moeite met op mijn benen blijven staan en was zo stil mogelijk blijven liggen nog steeds het fijnst. Later op de middag ging het langzaamaan wat beter, en moest ik van mezelf toch echt wat aan m'n schoolwerk gaan doen. Veel is er niet van gekomen, ik voelde me gewoon te beroerd om me te kunnen concentreren. En toen was het plots vrijdagochtend, na twee dagen thuis, ging ik weer naar school. Met heel weinig energie ben ik de dag tot het laatste uur doorgekomen, maar toen ik weer thuis was voelde ik me weer zo ziek als een dag geleden. Pff en wat is het fijn, om je dan na drie dagen weer beter te voelen! Ik kon weer meer dan 10 seconden m'n ogen openhouden, achter m'n laptop zitten, tv kijken, en niet te vergeten eten, wat er bij mij echt niet in gaat als ik ziek ben. Op het moment dat ik dit typ, zaterdagavond, voel ik me weer helemaal goed, op een lichte hoofdpijn na. Kan ik eigenlijk weer alles doen wat ik moet doen, waar leren helaas ook bij hoort..

Dan school, ach ja wat krijgen we het die laatste paar weken van het schooljaar toch zwaar. Qua cijfers en motivatie gaat het me wel lukken, dus ik ben er zeker van overtuigd dat ik dit schooljaar ga halen, maar ik weet ook dat ik daar wel nog even voor moet blijven werken. En in de vorige schooljaren schoot het er bij die laatste toetsen nog wel eens bij in, wat ik echt wil voorkomen dit jaar. Nog even hard doorzetten en blijven werken en leren dus, en wat zal ik dan blij zijn als die allerlaatste bel gaat..


Ik vind het elke keer ontzettend leuk om te zien dat mijn blog steeds meer pageviews per maand haalt, waar ik echt heel blij mee ben. Het is super fijn om te zien dat de dingen waar ik over blog, jullie ook leuk en interessant vinden, dat soort dingen maken me echt vrolijk! Als er een tijdje geen artikelen online komen komt dat puur doordat ik het druk heb, maar ik probeer zoveel mogelijk vooruit te schrijven wat best even wennen is maar er toch ook echt bijhoort. Ik heb nog steeds heel veel plezier in het bloggen en ben van plan er zeker ook in de zomervakantie veel mee bezig te zijn. Zeker nu ik andere bloggers van mijn leeftijd zie die hun eigen domein hebben gekocht ben ik stiekem toch wel een beetje jaloers, het lijkt me ontzettend vet om ook een keer zo'n grote stap met m'n blog te nemen, door .blogspot.nl gewoon weg te kunnen laten. Daar ben ik zelf nog totaal niet aan toe, maar oh wat lijkt het me een heerlijk gevoel! In ieder geval ga ik met Blogger nog even een hele tijd lekker bloggen, en voor de rest zie ik wel hoe het loopt.

Ik heb trouwens een nieuw systeem gedownload voor de reacties, waardoor het er in ieder geval wat mooier uit ziet, maar ook wat beter gaat werken. De instellingen van Blogger zelf vond ik niet helemaal top, daarom heb ik Disqus heel makkelijk kunnen downloaden en zien de reacties er nu wat anders uit. Laat het me weten als jullie wat foutjes ontdekken en wat jullie ervan vinden!

Na me een paar dagen echt beroerd gevoeld te hebben voel ik me weer helemaal top. Klaar om die laatste weken te rocken en dan te kunnen genieten van de zomervakantie. Ik vind dat dit schooljaar echt voorbij is gevlogen, wat ik aan de ene kant ook weer jammer vind, ik heb zeker een erg leuk jaar achter de rug.

Hoe gaat het met jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten