Pagina's

dinsdag 14 februari 2012

Weekly deals #2

In het artikel dat ik een paar weken geleden plaatste konden jullie verschillende acties en kortingen vinden bij o.a. Kruidvat en Etos. Nou vind ik het zelf altijd erg fijn alles netjes op een rijtje te zien, hoe meer kortingen hoe beter natuurlijk! Het leek me daarom leuk elke maandag een blogpost te schrijven met alle acties die ik tegenkom bij Kruidvat, Etos, Hema, Ici Paris XL enz. Zo zien jullie alles op een rijtje en wordt het voor jullie en voor mezelf allemaal een stuk overzichtelijker. Ik probeer nog een beetje te spelen met de manier waarop ik dit in een blogpost ga zetten, want ik wil echt dat het overzichtelijk over komt. Tips en opmerkingen zijn natuurlijk van harte welkom in de comments!

Deze week zien jullie Etos, Kruidvat & Ici Paris XL lees snel verder!



Etos verrast me elke keer weer, door zowel de prijzen als de kwalitiet van het Etos eigenmerk; deze week ook met korting!

Garnier is niet een merk voor mij weggelegd. Toch gebruik ik elke dag met plezier mijn Roll-on stick voor onder mijn ogen, maar hij komt niet heel dicht in de buurt van mijn eigen huisdkleur. Ik lees de laatste tijd veel reviews over Garnier, maar soms zijn die meer negatief dan positief, wat mij dan juist heel erg benieuwd maakt! De reviews die ik las over de BB cream hielden me toch tegen, voor het grootste deel voor de prijs die je er voor moet betalen. 2e halve prijs lijkt me voor mij het moment opnieuw een product van Garnier te kopen, ik laat het jullie weten!
Ook 2e halve prijs op ALLE producten van Maybelline, whut!



Kruidvat, mijn all-time favorite zoals jullie hopelijk weten!

De Big Lashes mascara van Essence had ik een stuk kleiner ingeschat dan dat ze in werkelijkheid zijn, ik schrok er eerlijk gezegd nogal van, toen ik 3 enorme staven bij de Essence afdeling zag staan. Ik vind het in ieder geval totaal niet erg, het heeft wel iets grappigs vind ik. Er staat tenslotte met koeienletters BIG! op..

De enige reden waarom ik niet vaak bij de Ici naar binnen loop ik vooral omdat er weinig zijn in de buurt van waar ik woon. Daar maak ik natuurlijk graag een uitzondering van voor mooie aanbiedingen zoals alle L'Oréal make-up 2 stuks voor €20!

Etos: geldig van 6 februari 2012 t/m 19 februari 2012
Kruidvat: geldig van 14 februari 2012 t/m 26 februari 2012
Ici Paris XL: geldig van 23 januari 2012 t/m 19 februari 2012
 Vanaf nu elke week dus een Weekly Deal, wat vinden jullie?

Bron afbeeldingen: folders.nl, collages zijn zelf gemaakt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten