Pagina's

zondag 5 februari 2012

Tag: Mijn alfabet

Ik ben gek op tags! Toen ik (tot mijn schrik) ontdekte dat ik op mijn blog nog maar één tag ben jullie heb gedeeld, vond ik het tijd om er weer lekker op los te taggen. Zo ongeduldig als ik ben vind ik het veel leuker om zelf tags te zoeken en ze spontaan over te nemen dan enkel degene waarbij ik word getagged. De welbekende ABC-tag zag ik vaak voorbij komen en ik heb hem met veel plezier voor jullie ingevuld.

A. Age: Sinds 24 januari alweer 15 jaar!
B. Best friend: Ik heb een paar hele lieve vriendinnetjes die ik niet kan en wil missen.
C. Chore you hate: Met tegenwind of in de kou of regen naar school fietsen, mijn best doen voor mensen die dat niet voor mij doen en teleurstellingen verwerken.
D. Dreamhouse: Groot en ruim, strak, modern, gezellig en fris. Natuurlijk mag de luxe niet ontbreken, een bioscoop, zwembad, sauna en loungebar in één huis, wauwie!
E. Essential start of your day: Als ik doordeweeks niet naar school zou hoeven kon ik hier een veel orgineler antwoord op bedenken, maar voor nu is het mijn tanden poetsen, hallelujah frisse adem!
F. Favorite color: Als het een kleurtje voor op m'n nagels is dan kies ik absoluut voor rood, maar knalroze blijft mijn all time favorite, lekker girly, en het maakt me vrolijk!
G. Gold or silver: Zilver.
H. Height: 1,67 m
I. Instruments I play: Jammer genoeg geen een. Ik zou dolgraag gitaar of piano willen leren spelen maar ik zou niet weten waar ik de tijd een zin vandaan moest halen..
J. Job title (most recent): Oppassen op onregelmatige tijden.
K. Kids: Ik ben benieuwd wat de toekomst me brengt, maar 2 kindjes zouden me heel erg leuk lijken.
L. Life is incomplete without: Muziek, bloggen, plezier, hockeyen, familie en vrienden.
M. Music that you always listen to: Mijn voornaamste smaak qua genres zijn R&B, hiphop en pop, verder luister ik veel naar artiesten als David Guetta, Rihanna, Chris Brown, Ed Sheeran, Jessie J, Beyoncé en Nicki Minaj.

Rihanna en Nicki Minaj

N. Nickname: Juul, Juultje
O. Overnight hospital stays: Geen een nachtje in mijn hele leven, ook niet na mijn geboorte in het ziekenhuis. Hopen dat dat zo blijft. *klopt af*
P. Phobias or fears: Het donker of alleen zijn op plekken die ik niet ken.
Q. Quote from a movie: "Without you, today's emotions would be the scurf of yesterday's." - Amelie.
R. Reason to smile: Gezelligheid, leuke grapjes, complimentjes over mezelf of over mijn blog, muziek, films, make-up, nieuwe aankoopjes, mooi weer, lekker eten en drinken, winnen, vrienden, familie, cadeautjes, verrassingen en zo kan ik nog wel even doorgaan!
S. Siblings: 1 oudere zus, die dit jaar 20 wordt.


T. Time you wake up: Doordeweeks heb ik geen andere keus dan om 7 uur uit mijn bed te rollen, maar dat stel ik vaak uit tot 10 minuten over 7. Als ik de avond van tevoren mijn tas in pak dan lukt het me prima om 's ochtend in een half uurtje klaar te zijn.
U. Underwear: Hipsters van Hema of Pieces, zitten zo lekker!
V. Very important day this year: Uhm.. Mijn verjaardag?
W. Worst habit: Dat mijn planning altijd mislukt. Dan gaat het vooral om huiswerk uit stellen, zodat ik de dag van tevoren nog fijn kan beginnen met leren voor een repetitie.
X. X-ray's you've had done: 1 keer bij de ortho, voordat ik een slotjesbeugel kreeg (die ik nu nog steeds heb..)
Y. Yummy food you make: Cackejes, muffins en brownies à la Dr. Oetker et moi. En verder maak ik soms zandkoekjes volgens mijn eigen recept, nomnomnom.
Z. Zoo animal: Capucijneraapjes zijn zooo schattig!

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen. Volgens mij is wel een stukje weggevallen bij de X, er staat namelijk een onafgemaakte zin hihi. Viel me even op tijdens het lezen.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zie het nu oas! :$
      nu snel even afmaken, haha dankjewel!

      Verwijderen