Pagina's

woensdag 8 februari 2012

Shoplog 06/02/12

Behalve dat het afgelopen maandag de verjaardag was van Vera Camilla, was het ook de dag dat ik het niet kon laten zomaar het Kruidvat voorbij te lopen. Natuurlijk lukt het me dan niet om niet naar links te kijken en die mooie, aantrekkelijke reclameborden te negeren. Voor dat ik het wist stond ik weer buiten, met niet alleen een overvolle schooltas over m'n schouder, dat Kruidvat tasje kon er ook nog wel bij! 


Uit deze inleiding konden jullie misschien wel merken dat ik totaal zonder doel naar binnen ben gegaan, maar gewoon om even rond te neuzen bij de make-uppies. Die drang die ik op dat moment heb is voor het grootste gedeelte de nieuwschierigheid of er nog nieuwe producten zijn bij gekomen, en nogmaals om gewoon lekker rond te neuzen.. Ik weet zeker dat vele van jullie dit herkennen, en ik schaam me er dan ook helemaal niet voor. En natuurlijk weet ik dat ik niet verslaafd ben aan nieuwe dingen kopen, ik hoop tenminste dat het bij mij nooit zo ver gaat komen en dat ik op een gegeven moment moet beseffen dat ik de dingen die ik koop totaal niet nodig heb: "Juul, je hebt al 12 lipglossjes!" Genoeg over mijn minuscule verslavinkje, op naar mijn aankoopjes!

 Alles bij elkaar


Catrice Smokey Eyes brush €2.79
Catrice Allround concealer €3.49
De kleuren maken me hartstikke benieuwd! Natuurlijk komen deze helemaal niet zo over op je huid, maar het ziet er wel heel vet uit.

Rimmel nagellak €2.50
Ik baalde wel even flink toen ik verschillende kleuren Rimmel nagellak zag staan voor €2.50 per stuk, terwijl ik een paar dagen geleden 391 Celebrity Bash kocht voor de volle prijs van €6.99. Klagen mag ik natuurlijk niet, de nagellak van Rimmel lakt ontzettend fijn en het zijn mooie kleuren. Dit is de kleur 402 Urban Purple.

Essense all eyes on me multi-effect mascara €0.50 
In de kleur 04 Deep Green.

Kruidvat moisturising dagcrème €1.69


Heb jij de afgelopen tijd nog wat gekocht?

1 opmerking: