Pagina's

zaterdag 14 januari 2012

Acties & kortingen Hema/Etos/Kruidvat

Normaal ben ik nooit zo'n koopjesjager. Er is natuurlijk niks mooiers jouw favoriete mascara voor de helft van de prijs te kopen, maar als ik iets nodig heb loop ik even naar het Kruidvat en laat ik me daar verrassen welke producten afgeprijsd zijn. Bovendien ga ik als ik weet wat er deze week goedkoper is, veel meer kopen. En dan ben ik wel zo dat al het geld wat ik mee heb, ook op gaat. Toch wil ik jullie de acties en kortingen van volgende week laten zien bij de Hema, Etos en het Kruidvat. Omdat er zulke mooie producten tussen zitten twijfel ik er dan ook niet aan dat ik ze gewoon in m'n mandje gooi als ik er langsloop.

Hema 
Vanaf a.s. maandag 16 januari koop je alle lichaamsverzorgingsproducten voor de 2e halve prijs.
Diverse verzorgingsproducten voor het lichaam, behalve die voor het scheren en ontharen.
Van €1,25 tot €4,95


Etos
Bij de Etos vielen me al wat meer acties op, zoals alle varianten Nivea deodorant 2e gratis.
Bijvoorbeeld Dry Comfort deoroller 50 ml, 2 stuks van €4,50 voor €2,25

Syoss shampoo, crèmespoeling en haarstyling alle varianten 2e gratis.
Bijvoorbeeld Shine Boost crèmespoeling 500 ml, 2 stuks van €8,84 voor €4,42

Labello lipverzorging alle varianten 2e gratis.
Bijvoorbeeld Classic Care, 2 stuks van €2,98 voor €1,49

Olaz Total Effects, Definity, Regenerist, Anti-rimpel en Essentials gezichtsverzorging alle varianten 2e gratis.
Bijvoorbeeld Milde vochtige reinigingsdoekjes 20 stuks, 2 stuks van €7,98 voor €3,99


Kruidvat
Het Kruidvat blijft zonder twijfel mijn favoriet, een groot assortiment met vele merken, en dat voor lage prijzen en elke week lekker veel korting, me like!

Essence Foundation, poeder of blush, 2 stuks voor €5,00.
Bijvoorbeeld foundation Soft & Natural en poeder Mosaic van €6,28 voor €5,00

Kruidvat Moisturizer nagellakremover met doseerpomp 175 ml, €2,00.
Met 1 druk op de knop, de juiste hoeveelheid zonder knoeien. Ook geschikt voor zwakke en droge nagels of kunstnagels, van €2,99 voor €2,00

Keuze uit het gehele John Frieda assortiment, 30% korting.
Bijvoorbeeld Frizz-Ease 3-Day Straight spray 100 ml, van €13,99 voor €9,79

Kruidvat gezichtsreinigingsdoekjes 25 doekjes.
Keuze uit normale huid, gevoelige huid of Q10, alles voor €1,00

Dove 2 + 2 gratis.
Keuze uit het gehele assortiment, alle combinaties mogelijk.
Bijvoorbeeld Douche Deeply Nourishing 250 ml
Deospray Invisible Dry 150 ml
Shampoo Nourishing Oil Care 250 ml
Body Milk Essential Nourishment 250 ml
4 stuks van €14,60 voor €7,30
De kortingen gelden van maandag 16 januari t/m zondag 29 januari 2012.

5 opmerkingen:

  1. Handig artikel! Die actie van Dove is leuk, ik gebruik namelijk best veel producten van Dove! Leuke blog heb je. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg bedankt! Ik vind die van jou echt super en heel knap dat het lukt elke dag een artikel te plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heeft Benefit toch altijd leuke verpakkingen! Mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen