Pagina's

maandag 27 februari 2012

Update, vragen en ideeën


Ik ga jullie bekenen dat ik het heel moeilijk vind mensen om hulp te vragen. Ik doe het liefst alles zelf en maak mijn eigen beslissingen. Maar ik heb periodes wanneer ik in de knoei kom met mijn ideeën en gedachtes, ik blijf twijfelen over bepaalde dingen en weet moeilijk de knoop door te hakken. Een blog hebben bestaat voor een groot deel uit plannen, weten wat je wilt en weten wat je juist niet wilt. Ik weet van mezelf dat ik prima kan bepalen wat ik wel en wat ik niet wil, maar als het op plannen aankomt weet ik nooit of ik het handig aanpak. Zoals het nu gaat schrijf ik elke dag 1 blogpost en probeer ik 2 dagen van tevoren of eerder aan een artikel te beginnen voordat ik het online zet. En nee, natuurlijk lukt dat niet altijd, ik kom vaak niet goed uit in de tijd en blijf bij één bepaald ding hangen. Vervolgens lukt het me wel om weer goed de draad op te pakken, al ga ik er dan wel tot laat in de avond mee door. Ik weet dat veel van mijn lezeressen zelf ook een blog bijhouden, dus ik zou graag van jullie willen weten hoe jullie alles in plannen voor jullie blog. Maken jullie voor jezelf bijvoorbeeld een planning wanneer en wat je maakt of werk je alleen als je daar zin in hebt? Ik zou het ontzettend fijn vinden als jullie in de reacties hieronder mij willen laten weten hoe het bloggen jullie afgaat.

Verder heb ik af en toe wat problemen met Blogger. Als ik bijvoorbeeld een artikel inplan om 7:00, wordt die blogpost niet gepland om 7 uur 's ochtends, maar om 19:00 in de avond. Ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen, want nu moet ik elke dag handmatig mijn artikelen publiceren, met de oranje knop onderaan het bericht. Nou maakt dat voor de komende week weinig uit omdat ik niet naar school hoef, maar ik zou toch graag willen weten of iemand weet wat je hier aan kunt doen.

En als laatste: zoals jullie zien heb ik een nieuw logo! Het lettertype van daretodream is gewoon hetzelfde gebleven, ik heb het alleen wat opgefrist met een nieuwe afbeelding, 2 schattige lipglossjes. Ook ben ik nu druk bezig met de Over mij pagina, waar meer informatie over mij te vinden is. Ik zet deze pagina's sowieso voor het einde van deze week op de site, zodat ik er echt tevreden over kan zijn.

Opmerkingen en tips lees ik graag, en ook requests over nieuwe artikelen zijn van harte welkom hieronder in de reacties. Ik kan jullie wel vertellen dat deze week de eerste 'Mijn favoriete van de maand' en mijn persoonlijke foto's online komen, hier moet ik alleen nog even een leuke naam voor verzinnen.

Geniet van jullie mooie dinsdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten