Pagina's

vrijdag 24 februari 2012

Beauty wishlist


Nieuwe beautyproducten blijven maar komen, en mijn wishlist op beautygebied blijft daarom continu groeien. Ik maak graag een wishlist om op een rijtje te zetten waar ik de komende tijd voor wil sparen, of juist zo snel mogelijk wil hebben. Mijn interesse voor beauty en met name make-up is door het internet en daarbij sites als weheartit.com enorm gegroeid. Ik zie mooie producten voorbij komen en droom zo nu en dan helemaal weg bij mooie lipsticks, oogschaduws en palettes. Niet zo gek dus dat er bij mij elke maand nieuwe producten verschijnen op mijn wishlist. Natuurlijk koop ik daar lang niet alles van, maar leuk vind ik het wel, ze zijn gewoon zo mooi!



Ik schaam me eerlijk gezegd wel een beetje als ik beken dat er geen enkele blush in mijn stash te vinden is. Als ik heel veel beautybloggers mag geloven kan blush heel veel voor je gezicht betekenen, zeker als je een lichte huid hebt. Van dat laatste heb ik alles behalve last, ik heb nooit het idee gehad dat mijn huid te licht zou zijn geweest, en dat ik er zonder blush niet uit zie. Ik draag het tenslotte bijna nooit. Of ik nou begin met MAC blush of een goedkoper Catrice-exemplaar, het eerstvolgende beautyproduct dat ik ga kopen gaat een blush worden, that's for sure.


Als je denkt aan blushes, dan denk ik aan kwasten. Want hoe gaan we die mooie roze kleur aanbrengen om mijn wangen: met een kwast natuurlijk! Jullie zien hem al aankomen, want als het op kwasten aan komt, dan ben ik totaal niet kieskeurig of veeleisend. Kwasten van Essence of Catrice zijn voor mij voldoende, want ik gebruik ze niet zo snel elke dag. Ik ben daardoor echter niet minder benieuwd naar de kwasten van bijvoorbeeld Gosh of Rimmel. Een mooie nieuwe kwast voor mijn blush zou dus niet verkeerd uitkomen..


Ookal vind ik concealer een prachtig product, voor mij is het alles behalve handig. Sowieso vind ik het ontzettend moeilijk de perfecte kleur te vinden die bij mijn huid aansluit, want door de dag heen kan ik precies zien waar ik concealer heb aangebracht. Al met al sta ik dus niet te springen mijn concealer elke dag opnieuw aan te brengen. Toch vind ik het fijn een concealer te gebruiken, ik ga me er zekerder van voelen als ik weet dat niet iedereen m'n onzuiverhuiden kan zien. En dan komt tenslotte de moeilijke taak om precies de kleur te vinden die bij mijn huid past. Ik probeer daar een beetje mee te experimenten, net zo lang totdat ik de perfecte kleur heb gevonden, ik ben benieuwd!


Lipsticks, ik weet eerlijk gezegd niet of ze bij mij passen. Ik ben meer van de snelle make-uproutine, waar lipsticks tot zo ver niet in voorkwamen. Natuurlijk lukt het iedereen om een lipstick snel aan te brengen, en ik weet daarom ook niet waarom ik ze nooit op mijn lippen draag. Op dit moment zou ik heel graag de Ultimate Colour & Ultimate Shine lipsticks van Catrice willen proberen. Alhoewel die van MAC hierboven toch ook ontzettend mooi blijven.


Van de blush, kwasten, concealer en lipsticks gaan ik naar hele andere soorten producten. Naast mascara kun je je wimpers nòg voller en langer laten lijken door ze te krullen. En wat hebben we daar voor nodig, juist ja, een wimperkruller! Wel iets om rustig de tijd voor te nemen, het moet natuurlijk wel netjes gebeuren. Maar het resultaat mag er zijn, want als ik mijn wimpers krul zien ze er gelijk een stuk voller uit. Tot nu toe krulde ik mijn wimpers alleen als ik bij vriendinnen was en naar een feest ging, maar het effect vond ik zo mooi dat ik een wimperkruller vanaf nu eigenlijk best dagelijks wil gebruiken.


En dan het laatste product uit mijn wishlist, een wenkbrauwpotlood. Van nature hebben mijn wenkbrauwen alles behalve een mooie golvende lijn, en door de kleur vallen ze totaal niet op. Ik zou ze daarom graag wat bij tekenen, zodat ze beter zichtbaar zijn en een mooie vorm krijgen.

Wat staat er op jullie (beauty)wishlist?

1 opmerking: