Pagina's

maandag 20 februari 2012

Tag: Als ik een ... was, dan was ik een ...

Wat tags zo leuk maken is dat ze altijd zo persoonlijk zijn, je kunt je er fantasie en ideeën in kwijt, en dat is voor een blogger als ik heel erg fijn. Ik geniet niet alleen van tags door ze zelf over te nemen, maar ook door te lezen wat anderen er van gemaakt hebben. Deze tag is niet alleen lekker spontaan, ik vind het heerlijk om lekker weg te fantaseren bij het idee welk voorwerp ik zou willen zijn.. Het liefst maak ik daar een hele lijst van, maar daar gaat het bij deze tag juist om, om maar één antwoord te geven. Ik vind het grappig dat ik soort artikelen nog steeds met zo veel plezier voor jullie schrijf, enjoy this tag. Vergeten jullie hem niet over te nemen?


Als ik een maand was, dan was ik augustus
Als ik een dag was, dan was ik zaterdag
Als ik een tijdstip was, dan was ik 8 uur 's avonds
Als ik een planeet was, dan was ik Venus
Als ik een dier was, dan was ik een klein poesje


Als ik een richting was, dan was ik west
Als ik een meubelstuk was, dan was ik een king-size bed
Als ik een vloeistof was, dan was ik parfum
Als ik een boom was, dan was ik een perenboom
Als ik een gereedschap was, dan was ik een zaag
Als ik een bloem was, dan was ik een rode roos
Als ik een weersoort was, dan was ik zonnig
Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een gitaar 
Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik blijheid
Als ik een kleur was, dan was ik roze

Als ik een emotie was, dan was ik meligheid
Als ik een soort fruit was, dan was ik kakifruit
Als ik een geluid was, dan was ik ringtone
Als ik een element was, dan was ik water
Als ik eten was, dan was ik een hamburger
 

Als ik een auto was, dan was ik een witte Range Rover
Als ik een plek was, dan was ik een warm, zonnig bounty-strand 
Als ik een stof was, dan was ik zijde
Als ik een smaak was, dan was ik zoet 
Als ik een voorwerp was, dan was ik een camera

Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik een gezicht
Als ik een liedje was, dan was ik Super Bass van Nicki Minaj
Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar Louboutins
Francisco Lachowski
In mijn spontane bui die ik heb nu ik deze blogpost zit te typen, vond ik dat er in deze tag een paar dingen missen. Hier onder een lijstje met nog 5 keer een 'als ik een ... was, dan was ik een ...' die ik er lekker brutaal aan toe heb gevoegd.
Als ik een seizoen was, dan was ik zomer
Als ik een persoon was, dan was ik het vriendinnetje van Francisco Lachowski
Als ik een kledingstuk was, dan was ik een skinny jeans
Als ik make-up was, dan was ik een mascara
Als ik een site was, dan was ik weheartit.com
Bron afbeeldingen: weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten