Pagina's

donderdag 2 februari 2012

H&M - Top 10 Favourites

H&M kan mij op heel veel manieren blij maken. Ik kan op m'n vrije zaterdag de hele dag vrolijk rondlopen omdat ik iets leuks in de sale heb meegenomen, of gillend het huis door rennen omdat mijn bestelling is aangekomen. Maar ook als ik niks koop, en alleen maar naar nieuwe H&M kleding mag verlangen, hoor je mij niet klagen. Budget maar toch heel erg mooi, hoe doen ze dat toch elke keer weer?


De eerste twee looks bestaan uit een fel rode, elastische broek en een basic shirt met ronde hals en korte mouwen. In combinatie met de bruine blouse en de dunne tailleriem ziet het geheel er heartstikke chique uit. De top wordt gedragen met een lange kokerrok, maar ik denk dat hij ook heel mooi staat met een wat hogere broek.

Ook hier wordt een hoge taillebroek gecombineerd met een losse blouse. Doordat de plooien rond de halsopening zitten loopt hij mooi uit en kan hij goed gedragen worden in de broek.

De outifit rechts krijgt door het rechtafgesneden vest met de knopen bovenaan een hele andere uitstraling dan wanneer hij helemaal dicht zit. Persoonlijk vind ik hem zoals hij hier wordt gedragen beter uitkomen dan wanneer hij dicht zit tot boven.

De capuchonsweaters van H&M zijn absoluut mijn favoriet. Er liggen nu al vier verschillende in mijn kast, maar geen van hen is hetzelfde dus ik blijf ze kopen.. Een slechte gewoonte is het wel, ookal draag ik ze veel vind ik het overdreven er nog meer te bestellen. Ook omdat deze sweaters veel verkocht worden en dus bijna nooit afgeprijsd zijn, grijp ik liever naar bijvoorbeeld twee andere shirtjes of een andere kledingstukken die ik nog niet heb.

Wat ik zo leuk vind aan de top links is dat hij op veel meer manieren te dragen is. Voor een (schoolfeest) lijkt hij me heel erg mooi maar met een blazer is hij prima zo naar school te dragen. Met de juiste andere accessoires er bij maakt het dus helemaal niet uit wanneer je hem uit de kast haalt.

Ookal vind ik het nog zo jammer, overhemden staan mij gewoon niet. Leuk gecombineerd staat hij iedereen, maar als ik hem aan heb voel ik me er gewoon niet fijn in. En als ik me niet fijn voel bij een kledingstuk maakt het mij niet uit of hij leuk staat of niet, dan trek ik hem niet snel aan en is dat verder alleen maar zonde. Heel erg vrolijk is hij wel en hij staat bij heel veel van jullie super leuk, maar voor mezelf denk ik niet dat ik deze snel zal dragen.

Een blazer daar tegenover kan ik niet missen in m'n kast, los (dus zonder vaste knopen) met een leuk kettinkje vind ik heel erg mooi staan, en daarnaast is het niet onbelangrijk dat het lekker zit.

Ik vind het fijn dat je de blazers ook in fellere kleuren kunt kopen dan in het safe zwart, zo valt je jasje op, in plaats van wat er onder zit.

Trenchcoats zijn persoonlijk niet mijn favoriete jassen voor zowel in de zomer als in de winter. Maar als je wel van deze jassen houdt vind ik die van H&M een hele goede keuze.

Tot zo ver de Top 10 Favourites van de normale damescollectie. Maar dan is er natuurlijk ook nog de Divided-kleding! Hierbij geen tekst, ik laat ze jullie gewoon even allemaal zien.






De Top 10 Favourites van Divided stralen naar mijn mening veel meer lef uit, zijn gedurfder met fellere kleuren en shirts met grote teksten erop.

Wat vinden jullie van alle 20 favorites?
Bron afbeeldingen: hm.com

2 opmerkingen: