Pagina's

zaterdag 25 februari 2012

Review: Gosh On Stage Cool Lip Jam


Mijn stash bestaat voor het grootste deel uit lipproducten, ik kan geen genoeg krijgen van lipgloss, Labello en Vaselineblikjes die mijn lippen doen glanzen als nooit tevoren. Ik houd van producten die mijn lippen verzorgen, en ben altijd op zoek naar een product met was extra's, iets wat geen enkel ander product heeft. Zo kocht ik afgelopen woensdag mijn eerste producten van Gosh: twee On Stage lipglossjes.



Ik kocht de Gosh On Stage Cool Lip Jam in de kleuren 101 en 103, een fel gekleurde blauw en goudachtige bruin, beide met een shimmery glans er in.

On Stage Cool Lip Jam 101 (15ml) €8.50
On Stage Cool Lip Jam 103 (15ml) €8.50

De verpakking vind ik erg mooi, basic met een grote zwarte dop. Gewoon GOSH, met niet teveel poespas, niks mis mee. Het is handig dat je de kleur van de gloss gelijk ziet, alhoewel bruin en blauw mij niet erg aanmoedigen juist deze lipgloss te gebruiken. Het enige nadeel aan de verpakking vind ik de dop, doordat er veel lipgloss op komt is hij moeilijk schoon te maken, en plakt vervolgens àlles er aan. Al snel zit hij vol met stofjes en kleine haartjes, er af en toe een doekje over heen halen is dus niet overbodig. Wat ik er wel heel fijn aan vind is dat uit de tube precies genoeg gloss uitkomt. Niet te veel, niet te weinig.


De On Stage lipgloss heeft een plakkerige en dikke substantie (ja duh, het heet niet voor niks lipgloss), wat ervoor zorgt dat hij erg lang op je lippen blijft zitten. Met gemak haal ik 2 uur. Door de dag heen is er niks mis mee om af en toe even bij te glossen, zodat je lekker kan blijven combineren tussen de verschillende kleuren.


101 heeft een licht blauwe kleur, althans dat heeft hij in de verpakking, want op je lippen heeft hij enkel een glossy effect. Al je hem voor het eerst open maakt komt er vrijwel meteen een overheerlijke, zoete bubbelgumgeur uit. Je moet er zeker van houden, maar mijn god wat ruikt dat lekker! De eerste keer dat je hem aanbrengt krijgen je lippen een tintelend effect, vandaar de "Cool Lip Jam", me like!


Links: 101 zonder flits | Rechts: 101 met flits


103 vind ik een hele mooie kleur, hij oogt bruin met gouden tinten. Deze gloss komt op je lippen beter over dan 101, die op huidskleur een totaal andere kleur leek. Net als de blauwe variant heeft 103 een zoete geur die me doet denken aan kauwgomballen. Deze kleur vind ik mooier dan nummer 101, op mijn lippen komt hij heel warm over. (Op de foto hieronder lijkt het erg op oranje door het zonlicht, in het echt is hij wat donkerder.)


Links: 103 zonder flits | Rechts: 103 met flits

Ik ben erg tevreden over hoe de lipgloss blijft zitten, hoe hij aanbrengt en hoe de verpakking er uit ziet. De voornaamste reden voor mij om hem op te blijven doen is door de heerlijke bubbelgumgeur, te lekker! Mijn favoriet van de twee is 103, ze hebben bijna een identieke geur vind ik, ookal komt het bij 103 wat neutraler over. De kleuren spreken mij allebei aan, 101 is fris en cool, terwijl 103 juist veel warmer is. De geur maakt allebei de lipglossjes uniek en bijzonder, ik had nog nooit zo'n geur geroken bij een lipproduct. Al met al vind ik de On Stage Cool Lip Jam van Gosh erg fijn, allebei zijn ze zeker een aanrader!

Adviesprijzen:
On Stage Cool Lip Jam 101 (15ml) €8.50
On Stage Cool Lip Jam 103 (15ml) €8.50

Edit: Deze lipglossjes zijn uit de oude collectie van Gosh, ik heb ze voor €1 per stuk kunnen kopen. Ik weet niet of ze nog bij elke Kruidvat of Trekpleister te verkoop zijn, maar als je ze wilt moet je er snel bij zijn!

Wat vinden jullie van de On Stage lipgloss van Gosh?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten