Pagina's

zondag 26 februari 2012

Review: Kruidvat Hand Therapy handcrème


In koude en droge winters hebben veel mensen last van droge handen. Gelukkig hebben we de koudste periode achter de rug en gaan we langzaam richting de lente, maar dat betekent natuurlijk niet dat onze droge handen uit zichzelf heerlijk zacht worden. Tot de winter van vorig jaar had ik hier nooit last van, mijn handen herstelden zelf na al het gure weer, handcrème had ik eigenlijk niet nodig. Tot afgelopen maand, mijn handen en met name mijn knokkels werden ontzettend droog, schilferig zelfs. Daarom besloot ik een handcrème aan te schaffen: de rozen handcrème van Kruidvat.




De handcrème komt uit de Hand Therapy-lijn, en zit verpakt in een roze tube met dop.

"Kruidvat Hand Therapy Rozen Hancrème met rozenextract en sheabutter houdt de huid van de handen soepel en laat ze heerlijk ruiken, dankzij het zachte, subtiele parfum."

Kruidvat hand therapy rozen handcrème (100ml) €1.99



De verpakking vind ik er voor een handcrème mooi uitzien en hij is erg handig. De lichtkleurige hand met het hartje erin geeft het een vrolijke en schattige uitstraling. Het knalroze is weer iets heel anders dan bijvoorbeeld de handcrèmes van Hema, die verpakt zijn in grijze tubes. De grootte ligt lekker in de hand, 100ml is natuurlijk niet zo groot. Met vette handen kun je hem nog steeds makkelijk blijven oppakken, hij glipt niet snel uit je handen.



De structuur van de crème vind ik prima, met een kleine hoeveelheid op de palm van je hand kun je over een hele hand uitsmeren. De handcrème trekt redelijk snel in, alhoewel je hem gedurende een paar minuten wel op je handen voelt zitten, maar dat is naar mijn idee heel normaal.

Ik ben heel erg tevreden over de rozen handcrème van Kruidvat, hij verzorgt mijn handen en maakt ze soepel, precies wat ik er van hoopte te verwachten. Ik gebruik de tube nog inmiddels twee weken bijna iedere dag, en ik merk mijn handen er steeds verzorgder van worden, ook als ik een dagje over sla. Ik denk dat ik met deze handcrème nog lang zal doen, aangezien je maar zo weinig nodig hebt, en ik denk dat ik hem tijdens de droge zomerdagen gewoon lekker blijf smeren.

Pluspunten:
+ De crème kost maar €1.99
+ Verzorgt je handen en maakt ze soepel, de beloften worden nagekomen
+ Verpakking ziet er mooi uit, is handig en makkelijk mee te nemen
+ Weinig handcrème nodig per hand
+ De crème trekt snel in

Minpunten:
- Alleen bij het Kruidvat verkrijgbaar
- Rozengeur is snel verdwenen

De Hand Therapy rozen handcrème kost €1.99 en is te koop bij het Kruidvat.

Wat vinden jullie van de handcrèmes van Kruidvat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten