Pagina's

maandag 6 augustus 2012

NOTD: Some random swatches


Als ik in één keer een hoop nieuwe nagellak heb, lak ik mijn nagels niet meteen in één kleur, maar probeer ik ze allemaal eerst uit op een nagel. Zo kijk ik eerst hoe ze staan voordat ik een keuze maak welke ik op al mijn nagels doe. Voor mezelf is het handig, en je houdt er ook nog eens super vrolijke regenboog-nagels aan over. Zo zagen mijn nagels er vandaag uit!



Duim: NYC 257 Lavender Cupcake
Wijsvinger: Essence Colour & Go 95 Wanna Be Your Sunshine
Middelvinger: NYC 155 Gramercy Glitz
Ringvinger: Essence 04 Via Airmail! (LE)
Pink: Essence 03 Exits On Your Right (LE)


NYC 257 Lavender Cupcake heeft een prachtige licht paarse/lila kleur. Een creamy lakje zonder shimmers of glitters, die in twee lagen dekt. Met Bubblegum Pink uit dezelfde collectie was ik ook tevreden, maar die kleur vond ik toch net iets te fel. Lavender Cupcake is daarintegen perfect. 


Essence Colour & Go 95 Wanna Be Your Sunshine is een vrolijke gele kleur, die al in één laag goed dekt. Ik had een kleur zonder shimmers verwacht, maar die zitten er toch overduidelijk wel in. Ik ben er geen fan van en denk dat ik dit lakje daarom een stuk minder vaak zal dragen.


In NYC 155 Gramercy Glitz zitten kleine glittertjes van verschillende kleuren. Het geeft meteen een heel feestelijk effect en vrolijkt daarom je nagels meteen een stuk op. Ik bracht er op mijn middelvinger 3 laagjes van aan, maar met een basiskleur eronder staat hij nog mooier. Lakt fijn en droogt snel, waar ik de nagellak van NYC ook wel bekend om vindt staan. 


Essence 04 Via Airmail! heeft een erg mooie midden blauwe kleur, lakt fijn en dekt prima in zelfs één laagje. Het lakje heeft een cream finish en droogt daarom erg snel.


Essence 03 Exits On Your Right heeft een mintkleur met groene ondertoon. Doordat hij iets groener is dan mijn andere mint gekleurde nagellak valt hij op, en vind ik hem net wat interessanter dan de andere. Daarnaast dekt hij net als 04 Via Airmail! erg goed en droogt snel. 

NYC Expert Last Nail Polish €2,99 
Essence Colour & Go nagellak €1,29
Essence Ready For Boarding Nail Polish €1,49

Welke nagellak draag jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten