Pagina's

vrijdag 3 augustus 2012

Shoplog Action 30/07/12


Al heel lang vind ik de Action een te leuke winkel, puur omdat je voor zo weinig geld zo veel handige spulletjes kunt kopen. Van geluksarmbandjes tot aftersun, van nagellak tot nerdbrillen: de Action heeft het allemaal. Begin deze week bracht ik er weer een bezoekje, en vond ik een paar producten die ik graag mee naar huis wilde nemen. En dat deed ik!



Bij de sieraden vond ik dit setje met vijf verschillende geluksarmbandjes, in het rood, regenboog, geel, groen en donkerbruin. Ze hebben allemaal een andere betekenis en zouden zoals de naam al zegt geluk brengen. Hier komt als het goed is nog een artikel over online!

Geluksarmbandjes Decenarios €0,98


Ik kende de lijn van Pure Coconut al langer, de geur van kokosnoot vind ik heerlijk en toen de shampoo me goed beviel besloot ik ook de body lotion uit te testen. Ik heb er nog geen tijd voor gehad, maar een review volgt nog!

Pure Coconut Body Lotion €1,99


Zodra ik weer op vakantie ga kan ik denk ik wel een goede aftersun gebruiken. Het werd deze Sun Care Aftersun Aloë Vera Gel.

Sun Care Aftersun Aloë Vera Gel €1,67


Deze reinigingsdoekjes voor ogen en make-up kocht ik omdat ik voor de makkelijke reiniging voor 's avonds even geen zin had in reinigingsmelk op een watje. Helaas zijn de doekjes totaal niet nat, eerder wat vochtig. Al mijn oog make-up er mee verwijderen gaat niet top, maar voor de rest van mijn gezicht zijn ze prima.

ONYX Oog & Make-up reinigingsdoekjes €0,98


Ik zag ze al eerder op verschillende blogs voorbij komen, en dat is ook de reden dat ik ze wel wilde uitproberen. Mijn eerste indruk is goed, ze halen inderdaad mijn nagellak van m'n nagels af en de appelgeur is veel fijner dan de gebruikelijke geur van nagellakremover!

Nagellak Remover Pads Green Apple per 2 stuks ongeveer €0,98


Ik heb het gevoel dat de 'French manicure' alweer een beetje uit is, maar voor minder dan €1 drie lakjes én stickers (vergeten op de foto te zetten) kon ik dit setje niet laten liggen. Van links naar rechts zie je een witte kleur, basis/nudekleur en een topcoat. Ga ik zeker een keer uitproberen!

French Manicure Nagellakset €0,99


Dit nerd brilletje met bruine zebraprint deed me heel erg denken aan mijn zonnebril van de H&M, die precies zo'n print heeft. Vrolijk!

Nerd bril €0,98


Als laatst kwam ik deze pincet tegen, van het beautymerk van de Action: Max. En eerlijk is eerlijk, ik heb nog nooit zo'n leuke/vrolijke pincet gezien als deze.

Pincet €0,69


Dat waren al mijn aankopen, wat vind jij van de Action?

1 opmerking: