Pagina's

dinsdag 12 juni 2012

Shoplog Primark 10/06/12


Afgelopen zondag vond ik het wel weer eens tijd om wat leuke, maar vooral zomerse kleding te kopen, maar dit keer bij een winkel waar ik al een tijd niet geweest was.. Op naar de Primark dus! Ik kocht er niet super veel, maar toch aardig wat leuke spulletjes om te laten zien in deze shoplog.



Ik ga nooit zo vaak naar de Primark, omdat ik dan in plaats van naar Amsterdam er speciaal voor naar Rotterdam, Hoofddorp of Zaandam moet. Afgelopen zondag koos ik voor die laatste stad, en was de enige winkel die ik er bezocht de Primark. 


Als eerst koos ik een mooie, blauwe spijkerbroek uit voor €15,00. Dat is natuurlijk geen geld als weet dat je er bij winkels als H&M en Vero Moda al bijna het dubbele aan kwijt bent. Het is een vrij hoog model, maar nog steeds goed draagbaar. Hij hoort skinny te zitten, maar omdat ik hem achteraf gezien wel in een maatje kleiner had kunnen meenemen zit hij wat losser, wat ik overigens helemaal niet erg vind. 


Dan een shirtje in mintkleur. Hij heeft korte mouwen, een zakje op de borst en een soort streperig motief, als je goed kijkt. Ondanks zijn felle kleur vind ik hem goed draagbaar en leuk te combineren met een lichte jeans. Ik kocht dit shirtje voor €4,00.


In de zomer ben ik vooral gek op de korte broekjes van joggingstof, vind ik toch net wat lekkerder zitten dan een kort broekje van spijkerstof. De neongele strepen maker het nog wat vrolijker en speelser, ik vind 'm leuk! Dit broekje kocht ik voor €6,00.


Zeven paar sokken voor €3,00, die kon ik natuurlijk niet laten liggen. Ik vind dit soort korte sokken vind ik ideaal voor in korte schoenen of om gewoon lekker op te lopen.


Al een tijdje was ik op zoek naar een grotere haarborstel om wat makkelijker en sneller mijn haren mee te borstelen. Deze kostte €2,00


Ik weet nog niet precies of ik dit toilettasje voor make-up of als etui ga gebruiken, maar ik hou het voor nu even op make-up. Wat heeft 'ie een prachtige goude kleur! Dit toilettasje kostte €3,00


Als laatst nam ik deze twee lipsmackers mee naar huis, in de geuren/smaken Sprite en Orange Fanta, voor €2,00 per stuk. 

Dat waren al mijn aankopen van de Primark in Zaandam. Ik vond het super om er weer even te zijn, omdat het ontzettend tof is om veel te shoppen voor weinig geld. Wat dat betreft raad ik de Primark zeker aan, houd er alleen wel rekening mee dat het vaak enorm druk is. Sinds lange tijd weer een shoplog online.. ik weet 't, er moeten veel vaker shoplogs/hauls online komen!

Heb jij de afgelopen tijd nog geshopt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten