Pagina's

donderdag 16 augustus 2012

Tag: 25 random questions


Tags vind ik leuk om te lezen op andere blogs, maar nog leuker om ze zelf in te vullen. Ik stelde een tijdje geleden een lijst samen van tags die ik ooit nog een keer wil doen, en daar stonden deze '25 random questions' ook op. Van het verschil proeven tussen Coca Cola en Pepsi tot mijn allergrootste afknapper, je komt het allemaal tegen in deze tag. 

1. Waar was je drie uur geleden?
Toen lag ik nog in m'n bedje heerlijk te slapen.

2. Kan je iets vinden binnen 2 meter van je vandaan dat roze is?
Een roze tas van Adidas en een nagellakje van Catrice.

3. Wat draag je op dit moment?
Primark spijkerbroek, America Today shirtje en H&M vestje.

4. Wat zijn de kleuren van je slaapkamer muren?
Linker muur is wit, rechter muur is behangen met blauwe en witte strepen.

5. Wie is de laatste persoon die je een bericht/sms/whatsapp/ping stuurde?
Een Whapp bericht van m'n beste vriendin.

6. Wat zegt je laatst gekregen sms'je?
"Dankje je!!" stuurde een vriendin van me toen ik haar veel plezier wenste op vakantie.

7. Kun je het verschil proeven tussen Coca Cola en Pepsi?
Na veel ervaring (kuch kuch) kan ik wel het verschil proeven ja. Coca Cola is m'n favoriet.

8. Is je haar krullend of steil?
Steil.

9. Wat is het moeilijkste dat je ooit hebt gedaan?
Deze is lastig! Ik denk dat ik iemand vertellen hoe leuk ik diegene vind heel moeilijk vind, maar een solo zingen in de musical vond ik ook geen pretje. In dat soort situaties vind ik het heel moeilijk om overal schijt aan te hebben.

10. Wat is je favoriete kleurencombinatie?
Zachtroze met blauw vind ik heel mooi, maar er zijn nog zo veel andere prachtige kleurencombinaties!

11. Wat is je favoriete accessoire?
Armbandjes of een tas, voegen denken ik het meest toe aan een outfit.

12. Welke style van een celeb bewonder je het meest?
Op dit moment die van Lauren Conrad. Na haar boek te hebben gelezen en heel veel foto's van haar outfits te hebben bekeken kan ik wel zeggen dat ik stiekem een beetje jaloers ben op haar style.

13. Wat is je favoriete kledingwinkel?
H&M, Vero Moda en America Today.

14. Wanneer ben je voor het laatst je woonplaats uit geweest?
Anderhalf jaar geleden. Haha nee grapje, dat was gisteren toen ik naar een vriendin ging.

15. Met uitzondering van je muziek, wat kan je horen?
Auto's op straat, verder is het helemaal stil!

16. Wat was het laatste dat je kocht?
Een poederkwast bij de Hema.

17. Wat was het eerste waar je aan dacht toen je vanochtend wakker werd?
Wat ik vandaag zou gaan doen en welk nummer ik op zou zetten.

18. Wat is je lievelingseten?
Sushi, pizza hawaii en taco's delen de eerste plaats.

19. Wat is je grootste afknapper?
Macho-gedrag.

20. Wat heb je altijd bij je?
Mijn telefoon en iPod.

21. Wat is de kleur van je ogen?
Groen.

22. Hoe kom je aan de naam van je blog?
Ik vond 'Dare to Dream' mooi klinken en goed passen bij mijn blog.

23. Wat is je favoriete TV show?
Op dit moment kan k niet echt een TV show bedenken waar ik voor thuis zou blijven.. 

24. Wat is je favoriete TV show uit je kindertijd?
Beugelbekkie, Totally Spies, Rocketpower, en ga zo maar door.. Goede oude tijden ;)

25. Hoe ziet je droom slaapkamer eruit?
King-size bed, eigen balkon, inloopkasten, en natuurlijk heel groot met mooi uitzicht.

Bron afbeeldingen: weheartit.com, polyvore.com en zelfgemaakt


Als je deze tag over wilt nemen dan mag dat natuurlijk altijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten