Pagina's

vrijdag 10 augustus 2012

Planning to do: 30 Days + Photo Challenge


In plannen maken ben ik goed, maar het probleem zit hem er bij mij dat ik vaak de zin en tijd er niet voor heb als ik ze dan ook echt wil doen. Luiheid is er een goede beschrijving voor, maar ik wíl niet lui zijn, juist actief, en iemand die zijn plannen en/of beloftes ook écht nakomt. Zoals je in de titel al hebt kunnen lezen ga ik het mezelf weer knap lastig maken door over een tijdje te beginnen aan twee verschillende challenges. De een is de 30 Days Challenge, de ander de iets minder bekende Photo Challenge.

Ik neem aan dat je ooit wel eens een 30 Days Challenge op een blog voorbij hebt zien komen. Het is de bedoeling dat je eerst een lijst van 30 onderwerpen maakt. In de daarna volgende 30 dagen maak je elke dag een blogpost over deze onderwerpen of vragen. Je hoeft deze challenge niet per sé in één maand te doen, je kunt er ook dagen tussen laten of het verdelen over een paar maanden. Als je maar alle opdrachten uiteindelijk hebt gedaan. Hoe ik dit ga doen weet ik nog niet, het lijkt mij het leukst om het gewoon in een maand te houden, maar ik kan me voorstellen dat dat voor jullie nogal saai en eentonig wordt.

De onderwerpen bestaan soms maar uit één enkel woord (bijvoorbeeld toekomst, ik, irritaties), en je kunt dus zelf bedenken hoe je de challenge aanpakt, doe je het uitgebreid of hou je het liever simpel. Ik ben wel iemand die wat dieper in kan gaan op een onderwerp, dus het lijkt mij het leukst het wat uitgebreider te doen. Mijn challenge ziet er nu zo uit, maar misschien verander ik nog wat kleine dingetjes.

Dag 01: Ik.
Dag 02: Je angsten

Dag 03: Turn on & offs
Dag 04: Wat zit er in mijn tas
Dag 05: Karakter
Dag 06: Iets dat je beter laat voelen
Dag 07: Een moment
Dag 08: Mijn school
Dag 09: 10 likes en dislikes
Dag 10: Social Media & ik
Dag 11: 5 random liedjes op je iPod
Dag 12: De kleine dingen
Dag 13: Helden
Dag 14: Favoriete cover van een liedje
Dag 15: Toekomst
Dag 16: Wat je hebt gegeten
Dag 17: Hoe je herinnerd wilt worden.
Dag 18: 3 dingen die je haat aan jezelf
Dag 19: Definitie van liefde
Dag 20: Fashion inspiratie
Dag 21: Quotes
Dag 22: Vandaag
Dag 23: Wat ligt er op mijn bureau?
Dag 24: 10 van je favoriete dingen
Dag 25: Handschrift
Dag 26: Je irritaties
Dag 27: Een droom die je deze week had
Dag 28: Geloven
Dag 29: Een recente foto
Dag 30: Deze maand


Dan de Photo Challenge, een uitdaging waarbij je een maand lang elke dag een foto maak van een bepaald onderwerp. Ook hier kan je zelf bepalen hoe je dit invult, wat ik wel het leukst vind. Ik ben nog op zoek naar een leuke, en anders maak ik er zelf gewoon een. Doordat ik maandag om vakantie ga lukt de maand augustus niet meer, maar ik ga er in september mee beginnen.

De komende maanden kun je dus twee challenges verwachten op Dare to Dream. Ik hoop dat ik het ga volhouden en dat het allemaal gaat lukken, in ieder geval ben ik er heel enthousiast over, kom maar op met die uitdagingen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten