Pagina's

zondag 5 augustus 2012

Sunday Question #1: Wat is jouw signature make-up look?


Vandaag stel ik aan jullie de nieuwe, wekelijkse Sunday Question voor! Vanaf nu verschijnt er elke zondag geen normaal artikel, maar stel ik jullie een vraag. Wat houdt dit in? Heel simpel, vanaf vandaag plaats ik elke zondag (tenzij ik het te druk heb etc.) een Sunday Question. De vragen bedenk ik zelf (ideeën zijn welkom!), en zijn vooral beauty, mode of lifestyle gerelateerd. Er is geen vast onderwerp en de vragen kunnen heel uiteenlopend zijn. Zelf geef ik natuurlijk ook mijn eigen antwoord, jullie kunnen ze achter laten in de reacties.
Een signature look, volgens mij heeft iedereen die wel: een make-up look die je vaak draagt, die helemaal bij jouw en je stijl past, een look waarin je iemand kunt uittekenen en in herkent. Hij accentueert je mooie punten en camoufleert je mindere. Daarom is de Sunday Question van deze week: Wat is jouw signature make-up look?


Mijn signature make-up look is basic, niet te uitbundig en vooral heel draagbaar. Als eerst breng ik een laagje foundation aan, en werk ik mijn onzuiverheden en donkere plekken onder mijn ogen weg met concealer. Op mijn bovenste wimperrand een dunne lijn zwarte eyeliner, twee laagjes mascara op al mijn wimpers en als laatst een blush. Ik werk mijn wenkbrauwen niet altijd bij, en gebruik heel af en toe wat subtiele oogschaduw. 

Door elke zondag op deze manier een vraag te stellen, hoop ik dat ik jullie wat meer betrek bij mijn blog, en natuurlijk meer over jullie kom te weten. Zoals ik al zei zijn ideeën over vragen heel erg welkom! Je kunt ze gewoon in de reacties plaatsen of mailen naar blog.daretodream@live.nl.

Hoe ziet jouw signature make-up look eruit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten