Pagina's

donderdag 9 augustus 2012

Essence vernieuwd Colour & Go nagellak


Toen ik afgelopen week het Kruidvat in liep, en twee bijna compleet lege schappen van de nagellak van Essence aantrof, schrok ik wel heel even. De Colour & Go lakjes zijn namelijk niet opeens immens populair geworden, maar Essence gaat ze vernieuwen! De kleuren, de potjes, kwastjes en zelfs de prijzen gaan veranderen. Let's show the differences!
Wat gaat er veranderen?

  • Flesjes krijgen een totaal ander uiterlijk, ze doen me nu meer denken aan die van Bourjois en zien er naar mijn mening minder goedkoop uit.
  • Er zullen nieuwe kleuren verschijnen, maar er blijft ook een deel hetzelfde. 
  • De vorm van het kwastje gaat veranderen, waardoor je sneller en eenvoudiger kunt lakken.
  • De lakjes hebben een gel-shine effect, voor een glanzende kleur.
  • Droogt sneller en blijft langer zitten. 
  • De inhoud wordt ietjes groter: van 5 ml naar 8 ml.
  • De prijs gaat van €1,29 naar €1,59.
De nieuwe kleuren zijn dikgedrukt. 

Absolute Pure, Sparkling Water Lily, Space Queen, Sweet As Candy, Party Princess, Free Hugs, Naughty & Pink
Ultimate Pink, Off To Miami, Modern Romance, English Rose, Time For Romance, 
Do You Speak Love, Femme Fatal

Let's Get Lost, The Boy Next Door, What's My Name, Ballerina's Charm, Break Trough, 
Oh My Glitter
Stuck On You, I'm Bleutiful, Love's Recipe, Wanna Be Your Sunshine, L.O.L, 
Walk On The Wild Side

Redvolution, Gorgeous Bling Bling, I'm So Very, Little Miss Sinrise, Boho Chic, Cookie Love
Gold Fever, Chic Reloaded, 1000 Miles Away, Wanna Say Hello, Absolutely Blue, 
Date In The Moonlight

Go Bold, Icy Princess, Grey-t To Be Here, I'm The Boss, Black Is Back, I Love Bad Boys
Hazelnut Cream Pie, Ices Strawberry Cream, Cotton Candy, Iced Latte, Café Olé, Cookies & Cream

Wat ben ik toch weer ontzettend benieuwd naar alle nieuwe lakjes... Een hele goede zet van Essence om de verpakkingen te vernieuwen, want ik vond ze eerlijk gezegd wel aan vervanging toe. Wat ik fijn vind is dat ze ook wat groter (en daarom helaas wel duurder..) zijn, er zit per potje 3 ml meer in. Ik ben van plan zeker een paar van de nieuwe kleuren te proberen!

De vernieuwde Essence Colour & Go lakjes zijn vanaf september 2012 te koop bij de drogisterij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten