Pagina's

dinsdag 14 augustus 2012

Vacaciones en España!


Si, vacaciones en España! Ik ga op vakantie naar Spanje! Over precies drie uur zit ik in het vliegtuig naar het noorden van Spanje, waar ik ongeveer twee weken blijf. Nog heel even tijd dus om jullie op de hoogte te brengen dat ik de komende weken geen tijd heb om te bloggen. Ik denk ook niet dat ik er internetverbinding heb, dus ook even geen Twitter/Facebook/Bloglovin' en YouTube voor mij. Ik heb een paar artikelen vooruit geschreven, maar zeker niet voor elke dag. Wel ben ik heel blij dat ik dat de afgelopen weken heb volgehouden, elke dag een artikel online, waar ik heel blij mee ben! Ik wens jullie nog een paar mooie vrije weken zomervakantie en als ik aan het eind van deze maand weer thuis ben hoop ik weer elke dag een nieuwe blogpost voor jullie klaar te hebben staan. Ik ga niet met mijn hele familie weg, en er is in de komende weken sowieso wel elke dag iemand thuis, maar dat leg ik jullie later nog uit. Geniet ervan zolang de zomer nog duurt! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten