Pagina's

woensdag 1 augustus 2012

Stapelreview lipproducten #2


Geen lipsticks in dit tweede en laatste deel van stapelreview lipproducten, maar daarvoor in de plaats plakkerige lipglosses met fruitige geuren en potjes vaseline. Van Hema tot Essence: Ben ik tevreden over al deze lipproducten? Je leest het in stapelreview #2.



Stapelreview #2 bestaat uit:
Kruidvat Vaseline Original
Kruidvat Intensive Care
Hema lipgloss 07
Essence Stay With Me 02 My Favorite Milkshake
Essence Glossy Lipbalm Sweet Strawberry
Essence Glossy Lipbalm Juicy Melon


Kruidvat Vaseline Original - Ruikt goed, voelt fijn, voed mijn lippen en blijft lang zitten. Zonder twijfel de fijnste vaseline die ik heb en daarom een echte aanrader! Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat de verpakking moeilijk open en dicht gaat.

Kruidvat Vaseline Original €1,49


Kruidvat Intensive Care - In deze intensieve lippenconditioner zit menthol, waardoor hij je lippen zou moeten laten tintelen. Ik voel het effect, maar vind het eerder raar en irritant dan lekker. Wel voed hij mijn lippen en heeft hij een enorm sterke mentholgeur, waar je ook van moet houden.

Kruidvat Intensive Care lippenconditioner €1,49



Hema lipgloss 07 - Ik had het al niet zo met de make-up van Hema, en dat heeft deze lipgloss ook maar weer bevestigd. De kleur ziet er in de tube al wat raar uit, het staat me gewoon niet en daarom ziet het er nogal suf uit. Hij werkt verder prima, alhoewel je het wel vaak moet bijwerken en ik de verpakking super lelijk vind. Niet mijn ding, maar als de kleur je goed staat is hij prima.

Hema lipgloss €2,25


Essence Stay With Me 02 My Favorite Milkshake - Om te beginnen heeft de applicator een apart zandloperfiguur, wat naar mijn idee het aanbrengen inderdaad veel makkelijker maakt. Na iets minder dan 2 uur is het tijd om deze lipgloss bij te werken, wat ik voor een lipgloss prima vind. Zachtroze, voelt zacht en romig aan en daarom een van mijn favorieten.


Essence Stay With Me lipgloss €1,99


Essence Glossy Lipbalm Sweet Strawberry - De gloss vind ik veel te dik en plakkerig, je lippen blijven zo ongeveer aan elkaar plakken. Sweet is hij zeker, al zodra je de lipgloss openmaakt ruik je een mierzoete aardbeien geur, niet helemaal mijn smaak. De verpakking vind ik leuk gedaan en vooral erg handig. Voor het geld wat je ervoor betaalt mag je zeker niet klagen.

Essence Glossy Lipbalm €0,99


Essence Glossy Lipbalm Juicy Melon - Geeft op je lippen een soort grijze waas, wat hem niet helemaal transparant maakt. Net als bij Sweet Strawberry vind ik de gloss veel te dik en plakkerig. Over de geur ben ik dan weer wel te spreken, hij ruikt heerlijk naar frisse meloen.


Essence Glossy Lipbalm €0,99

Swatches: Hema lipgloss 07 - Essence Stay With Me 02 My Favorite Milkshake - Essence Glossy Lipbalm Sweet Strawberry - Essence Glossy Lipbalm Juicy Melon - Kruidvat Vaseline Original - Kruidvat Intensive Care

Wat zijn jouw favoriete lipproducten?

1 opmerking: