Pagina's

vrijdag 31 augustus 2012

Hola/Hallo, ik ben weer thuis!


Terwijl sommigen van jullie er misschien al een paar dagen in het nieuwe schooljaar op hebben zitten, ben ik net terug van vakantie. Om precies te zijn ben ik gisteravond thuisgekomen, na een lange terugreis van zo'n 9 uur. Ik heb 16 enorm leuke, maar vooral heerlijke stress-loze dagen gehad, ijsjes gezeten, van het uitzicht genoten, gezwommen en alles wat er maar te beleven valt in Spanje! Het hoogtepunt vond ik toch wel het laatste dagje Parijs, inclusief de Eiffeltoren en Champs Elysées. Helaas zit alles er weer op, en zijn mijn schoolboeken voor dit jaar ook al binnen. Het normale (school)leven gaat weer beginnen, en eerlijk gezegd heb ik er meer zin in dan verwacht.

Hoe was jouw zomervakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten