Pagina's

zaterdag 18 augustus 2012

Music Of The Moment #5


Music Of The Moment was ik eerlijk gezegd een beetje uit het oog verloren, MOTM #4 plaatste ik inmiddels al bijna 2 maanden geleden. Hoog tijd dus voor een update, want in de tussentijd heb ik weer een hoop nieuwe muziek ontdekt, en herontdekt. Grappig hoe mijn muzieksmaak zo telkens een beetje verandert.



Laat ik maar meteen met mijn favoriet beginnen: Usher - Say The Words. Een heerlijk slow down nummer die ik veel te vaak luister. Hij staat op het nieuwe album van Usher, Looking 4 Myself, die ik ook echt te gek vind. Sinds dat album ben ik steeds meer van zijn muziek gaan houden, maar vooral van dit nummer!


Nog een nummer van Usher's nieuwe cd: Can't Stop Won't Stop ft. Will.i.Am. 


Ook Train heeft me weer eens verrast met een dosis goeie muziek, zoals dit nummer 50 Ways To Say Goodbye. Lekker nonchalant meeschreeuwend vind ik 'm het leukst. Wel een aparte viedoclip... 


Chris Brown - Don't Judge Me is net zoals Say The Words van Usher een heerlijke slow down song. Ik ben genijgd hem vooral te luisteren als ik me aan het opmaken ben of voordat ik ga slapen, als ik liever wat rustigere muziek heb. 



Het laatste nummer is ook van Chris Brown: Strip ft. Kevin McCall. Ik kende hem al wat langer, maar ik blijf hem op de een of andere manier gewoon leuk vinden.

Dit waren de nummers die ik de afgelopen tijd het vaakst heb geluisterd. Een tip is om dit YouTube filmpje te luisteren, alle nummers van Looking 4 Myself van Usher achter elkaar.

Naar welke muziek luister jij at the moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten