Pagina's

zondag 12 augustus 2012

Sunday Question #2: Wat ben jij nog van plan deze zomervakantie te doen?


Elke zondag stel ik jullie een Sunday Question, een beauty, mode of lifestyle gerelateerde vraag. Er is geen vast onderwerp en de vragen kunnen heel uiteenlopend zijn. Zelf geef ik natuurlijk ook mijn eigen antwoord, jullie kunnen ze achter laten in de reacties.

Ook al heb ik nog steeds het gevoel dat de zomervakantie pas net is begonnen, over minder dan een maand moeten we jammer genoeg weer allemaal terug naar school. Tijd dus om nog maar eens goed te bedenken wat we die laatste paar weken nog willen gaan doen, want hoe cliché het ook klinkt: time flys when you're having fun. Wat ben jij nog van plan deze zomervakantie te doen?


Als eerst wil ik nog even blijven genieten van het recht om he-le-maal niks uit te voeren. Echt vreslijk hoe lang ik dat vol kan houden, haha. Op 14 augustus ga ik 2 weken naar Spanje, dus ik kan nog een paar dagen thuis wat doen en aan mijn blog werken. Als ik eind deze maand dan terug kom spreek ik af met een paar vriendinnen, breng ik een bezoekje aan de tandarts en haal ik mijn nieuwe schoolboeken op voor de vierde klas. Pff, de tijd vliegt als je het naar je zin hebt, zeg dat wel.

Wat ben jij nog van plan deze zomervakantie te doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten