Pagina's

zaterdag 4 augustus 2012

Shoplog 03/08/12: Etos, Kruidvat, H&M


Weer een shoplog! Gisteren kocht ik in Hilversum bij de Etos en het Kruidvat wat beauty spulletjes, waaronder drie lakjes uit de Ready For Boarding limited edition collectie van Essence. Ook kon ik de verleiding van H&M Divided niet weerstaan, waardoor ik vandaag weer een kersverse shoplog voor jullie heb klaarstaan.



Bij de Etos kocht ik deze Verfrissende Reinigingsdoekjes uit de gezichtsverzorgingslijn van het eigenmerk. Ik ben de laatste tijd veel meer van de doekjes dan van de lotions, omdat ze gewoon zo heerlijk gemakkelijk zijn.

Verfrissende Reinigingsdoekjes afgeprijsd van €2,39 naar €1


Nieuwe nagellakjes! Ik kon de laatste drie lakjes uit de LE Ready For Boarding meenemen en een roze glitter lakje van New York Color. 

Essence Ready For Boarding Nail Polish  €1,49
Essence Ready For Boarding Peel Off Base Coat €1,79 
NYC Expert Last Nail Polish €2,99


Toen ik de persfoto's van deze limited edition collectie voor het eerst zag, was ik niet heel erg onder de indruk van dit toilet/make-up tasje, maar toen ik hem eenmaal in mijn handen had móést ik hem gewoon meenemen, want oh wat is hij cute!

Essence Ready For Boarding Make-Up Tasje €2,49


Ook kocht ik deze epileerpincet als een back-up (mijn Action pincet zag je gisteren al in een shoplog), want eerlijk gezegd groeien mijn wenkbrauwen in de zomer veel sneller en is een paar keer epileren per week wel nodig. 

Kruidvat Beauty Essentials epileerpincet recht €1,79


Super schattige Divided Top met witte strikjes-print. Ik vind 'm echt heel tof, het model is redelijk vierkant, valt losjes en is aan de voorkant wat korter.

Top €9,95

Heb jij de afgelopen tijd nog geshopt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten