Pagina's

zondag 2 september 2012

Sunday Question #3: Wat staat er bovenaan jouw wishlist?

Elke zondag stel ik jullie een Sunday Question: meestal een beauty, mode of lifestyle gerelateerd, maar er is geen vast onderwerp en de vragen kunnen heel uiteenlopend zijn. Ik ben heel benieuwd naar jullie antwoorden en verhalen, die kun je achter laten in de reacties. Zelf geef ik natuurlijk ook mijn eigen antwoord.


De zomer loopt langzaam ten einde, we moeten weer naar school en het normale leven kan weer beginnen. Misschien heb je in de afgelopen vakantie veel geshopt, of juist helemaal niet en wat geld opgespaard. In ieder geval verschijnen er een hoop nieuwe make-up- en kledingcollecties voor het nieuwe seizoen, en is er weer veel nieuws om je geld aan uit te geven. Wat staat er bovenaan jouw wishlist?




Ik ben een gemakkelijke koper, en geef graag mijn geld uit aan mooie kleding en make-up. Toch heb ik bijna altijd wel wat items op mijn wishlist staan die ik nog wil gaan kopen. Zie hier mijn beautylijstje:

- Maybelline Dream Fresh BB Cream
- Max Factor Masterpiece Max mascara
- Rimmel 60 Seconds nagellak in Coral Island

Wat staat er bovenaan jouw wishlist?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten