Pagina's

maandag 9 januari 2012

Wishlist verjaardag + update


De tijd van Sinterklaas, Kerstmis, oud en nieuw hebben we gehad, we zitten weer in een nieuw jaar. Tijdens het bijkomen van al die drukte ben ik druk bezig geweest met mijn blog, maar wie zegt dat er niks meer te vieren valt? Want... over 16 dagen ben ik jarig! Op 24 januari is het al weer 15 jaar geleden dat ik werd geboren.

Ik ben zo iemand die maanden van tevoren uitkijkt naar die ene datum, maar als het zo ver is geen duidelijke cadeautjes weet te bedenken. Door mijn blog kwam ik dit jaar echter veel nieuwe sites tegen, met shoplogs/reviews met mooie producten. Kortom, van een simpele wishlist een jaar geleden tot een hele verlanglijst nu, kijk mee!


1. Adidas trainingsbroek, €59,95 - Jullie hebben hem misschien al voorbij zien komen in mijn artikel over de Zalando kortingsweken (die nog tot 20 januari duren!). Ik was van plan hem te kopen, maar besloot hem toch voor mijn verjaardag te vragen. Ookal kan ik hem nu voor 12 euro goedkoper bestellen, ik weet niet helemaal of ik deze kleuren mooi vind en belangrijker; of het bij me past. Should I or should I not?

2. Puma Jam Eau de Toilette - Oh, wat hoop ik dat ik dit zomerse luchtje straks bij m'n andere geurtjes mag zetten! In een vrolijke flacon met zomerse tint, en ook de geur sprak mij vanaf het eerste moment dat ik hem rook aan.

Puma Jam Woman Eau de Toilette 20 ML €11,50
Puma Jam Woman Eau de Toilette 40 ML €18,50
Puma Jam Woman Eau de Toilette 60 ML €26,50

3. Nikon Coolpix S3100, €79 - Ik vind het al heel lang vervelend dat ik geen goede camera heb. Dat is ook de reden waarom ik weinig reviews schrijf, of sowieso weinig posts met eigen gemaakte foto's. Liever geen foto's dan onscherpe foto's had ik bedacht. Toch wil ik dat graag veranderen; meer foto's maken en er meer aandacht aan besteden. Ik denk dat dat met deze camera prima gaat lukken, het is tenslotte een minder dure, en ik kan er wat mee experimenteren voordat ik aan een duurdere begin.

4. Cowboysbag leren tas, €119,95 - Een mooie ruime tas voor een dagje weg, maar ook prima als schooltas te gebruiken. Via Steppin' Out is hij ook nog verkrijgbaar in de kleuren Cognac en Canvas, love it!

5. OPI lakjes, €13,95 - OPI heeft voor iedere smaak en stijl wel een kleur die hierbij past. Ik heb totaal geen ervaring met de (kwaliteit van) nagellak van OPI, en ben er daarom heel benieuwd naar. De kleuren Chick Flick Cherry, Sweet Memories, Rally Pretty Pink, DS jewel en Louvre Me Louvre Me Not lijken me ontzettend mooi, ookal heb je nog veel meer keuze omdat OPI elk voor- en najaar 12 nieuwe kleuren uitbrengt.


Tot zo ver de wishlist voor mijn verjaardag, nu wat minder leuk nieuws.. :-( Ik heb namelijk besloten nog maar een bepaalde tijd bezig te zijn met mijn blog. Zoals sommigen van jullie weten zit ik in het derde jaar van het VWO, en heb ik er vorige zomer hard mijn best voor moeten doen hier nu te zitten. Het is het profielkeuze jaar, eindelijk de kans om vervelende vakken te laten vallen. Hard werken vind ik het wel, drukke- en minder drukke weken maak je mee, toetsen en vooral heel veel huiswerk. Maar natuurlijk, we hebben periodes dat het lukt alles netjes te houden, maar ook mindere periodes, waarin we daar helemáál geen zin in hebben.

Een nachtwerker ben ik nooit geweest, dus heb ik besloten mijn avonden te vullen met blogwerk, het is 'werk' dat ik leuk vind, en ik heb er daarom wèl die concentratie en puf voor. Vanaf nu is mijn computer 's middags verboden terrein, dan is het concentreren voor mij, 's middags werken, 's avonds relaxen.

's Avonds die 3 uurtjes voor m'n blog, ik hoop dat het genoeg zal zijn om toch nog elke dag of om de dag een artikel klaar te hebben staan, maar ik denk dat dat helemaal gaat lukken. Maken jullie je dus vooral geen zorgen, nu weten jullie in ieder geval waarom er soms niet elke dag een nieuwe blogpost online staat.

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten