Pagina's

donderdag 29 december 2011

Shoplog H&M 28/12/11

Een beetje ongepast is het wel, de dag na Kerst gelijk de stad in om te winkelen, maar ik kon de verleiding gewoon niet weerstaan. Tenslotte was (en is het nog steeds) sale bij de H&M, dus lang twijfelen hoefde ik niet. Met een geslaagd dagje achter de rug heb ik dus weer een shoplog voor jullie! (Foto's van de Online Shop, omdat kleding fotograferen me nog steeds niet wil lukken..)


1. Blouse, van €24,95 voor €14,95 in mijn favoriete kleur paars
2. Singlet, €7,95 te combineren met.. uhm.. alles? :)
3. Capuchonsweater, €24,95 met opdruk: Nebraska Indigo Hill
4. Top, €9,95 in licht roze
5. Rok, €19,95
6. Sokken, €4,95

Morgen vroeg vertrek ik voor vier dagen naar de mooie stad Berlijn. Of ik daar gebruik kan maken van internet weet ik niet, en omdat ik natuurlijk ook van de stad wil genieten, komen er geen nieuwe blogposts online t/m 2 januari 2012. Na 2 januari hou ik jullie op de hoogte met een fotoverslag van alles wat ik heb gedaan, en blog ik vrolijk verder. Jullie alvast een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar! xoxo

2 opmerkingen: