Pagina's

vrijdag 27 januari 2012

Puma Jam Eau de Toilette

Naar luchtjes ben ik altijd benieuwd. Als ik reclames zie van de nieuwste geuren loop ik vaak de dag erna de parfumerie binnen om te kijken (ruiken dus) of ze ècht zo heerlijk zijn. Omdat ik vaak lekkere geuren ruik (en ze daarna ook eigenlijk allemaal wil hebben), kom ik er nooit aan toe om deze altijd aan te schaffen. Jammer vind ik dat niet altijd, veel geurtjes ben ik na een tijdje vaak al zat en aan een kleine sample heb ik genoeg. Bovendien voel ik me niet fijn bij het idee dat er elke dag een walm parfum om me heen hangt, veel heb ik dus niet nodig. Afgelopen dinsdag was ik jarig, en van mijn lieve zus kreeg ik Puma Jam Woman. Op internet vond ik weinig reviews over dit parfum, en daarom heb ik hem voor jullie getest!




Jam Woman van Puma is een geur geïnspireerd door zomervakantie, muziekfestivals en zandstranden met ontspannende reggae muziek op de achtergrond. De geur is een sprankelende cocktail van vruchten en kleurrijke bloemen. Ananas, lime, bergamot en zwarte bessen vormen de opening. Het hart is vrouwelijk en verleidelijk met perzik bloesem, jasmijn, fresia en roos. Jeneverstruik hout vormt een warme basis.

Het parfum is er in 20, 40 en 60 ML. Ik heb de kleinste fles van 20 ML.
Puma Jam commercial met Usain Bolt

Op de eerste foto's zie je het doosje waarin de flacon van Puma Jam is verpakt. Compact en knalroze met de tekst "Live reggae Jam on the beach & roots, one love, all nite alle day". "Live reggae Jam" staat ook op het flesje zelf.  

Topnoten: zwarte bessen, bergamot, ananas en citroen
Hartnoten: fresia, bloesem, roos en jasmijn
Basisnoten: amber, vanille, mos, wit cederhout en sandelhout


Verder vind ik het flacon zelf heel mooi. Sportief, stoer en een vleugje sexy, helemaal mijn smaak! Jam is een zoete, frisse geur die mij (zelfs tijdens de koude winterdagen) doet denken aan heerlijke zomers. Maar dat vind ik totaal geen reden om hem in de winter niet te gebruiken. Het flacon doet me denken aan de zon en daarbij aan heel veel vrolijkheid, één spuitje bezorgt op elk moment van de dag een lach op mijn gezicht..


Het parfum blijft langer hangen dan dat ik had verwacht, en daarom vind ik dit een mooi voorbeeld dat goedkoop niet gelijk een mindere kwaliteit hoeft te betekenen. Natuurlijk is 's avonds bijspuiten wel nodig, maar dat is naar mijn mening vrij normaal. In één woord: heerlijk!

Puma Jam Eau de Toilette 20 ML €11,42
Puma Jam Eau de Toilette 40 ML €18,21
Puma Jam Eau de Toilette 60 ML €26,02

Douchegel €6,95 / 150 ML
Deodorant €6,95 / 150 ML

Puma Jam Woman Eau de Toilette is te koop bij ParfumWebshop.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten