Pagina's

woensdag 11 januari 2012

Looklet.com - Mijn outfits

Kleding op zo veel mogelijk manieren combineren en het stylen daarmee heb ik altijd al leuk gevonden om te doen. Of het nou een outfit voor mezelf of een ander is, of een site waar je kunt kiezen uit nog veel meer kleding, dat maakt me niks uit. Zo kwam ik via Liza op Looklet.com terecht, een website waar je je model kan aankleden naar je eigen smaak, of naar die van een ander natuurlijk..


Model: Freja / Achtergrond: Doorstep / Top: Camilla Norrback / Broek: S'Nob / Jasje: Sand / Ketting: Swarovski / Horloge: Dilligaf / Schoenen: Roberto Torretta / Tas: Mulberry

Looklet is een bekende site, waar kan kiezen uit verschillende modellen, achtergronden, broeken, shirts, jurken en accesoires. De verschillende categorieën zijn Jackets / Tops / Bottoms / Dresses / Suits / Underwear / Hosiery / Jewellery / Hats / Scarves / Gloves / Bags / Belts / Eyewear / Shoes - Extras.

Keuze genoeg dus, en daarom perfect om mee te oefenen als je het leuk vindt te experimenteren met stijlen en kleding, of later eventueel een baan als styliste wilt. Ik laat een paar zelfgemaakte creaties aan jullie zien, zodat jullie een redelijk beeld krijgen van wat er allemaal mogelijk is met de site. Voor meer inspiraties en looks: weheartit/looklet.

Model: Hanna / Achtergrond: Behind the Studio / Top: Zara / Rok: Soaked In Luxury / Panty: Wolford / Bontje: Elie Saab / Ketting: Vintäng / Ring: Friis & Company / Horloge: Playwatch / Schoenen: Prada / Clutch: Burberry

Model: Nike / Achtergrond: Under bridge / Top: Zara / Hemd: American Vintage / Broek: Hunkydory / Jasje: Hoss Intropia / Ring/Armband/Tas: Friis & Company / Schoenen: Whyred

Model: Matilda / Achtergrond: Balcony glass / Jurk: Zara / Broek: Acne / Vest: Zara / Ketting: Kara Ross / Armband: Bianca Footwear / Ring: Zanzlöza Zmycken / Horloge: DKNY / Schoenen: Acne / Losse tasjes: Chanel en Agent Provocateur / Tas: Palmgrens / Telefoon: Apple

Model: Pamela / Achtergrond: Pink house / Top: Dagmar / Rok: Soaked in Luxury / Panty: Topshop / Vest: Dagmar / Sjaal: A.P.C / Ketting: Chanel / Ring: Rachel Leigh / Horloge: Playwatch / Schoenen: Won Hundred / Tas: Sonia By Sonia Rykiel

Kenden jullie Looklet al? Vinden jullie het leuk om via Looklet outfits te maken?

P.S: Morgen of overmorgen plaats ik de outtakes van dit artikel als jullie dat leuk vinden! Liefs!

2 opmerkingen:

  1. aaah wat leuk dat je het ook doet haha! je outfits zijn echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Zonder die post van jou was ik er niet aan begonnen, haha. Ik heb alleen nog geen profiel op Looklet maar die ga ik snel aanmaken!

      Verwijderen