Pagina's

donderdag 5 januari 2012

Mini shoplog 04/01/12


Ze zijn binnen, m'n eerste aankopen van 2012! De stad in gaan voor de nieuwe Stars en terugkomen met toch net iets meer dan bedacht, why oh why doe ik dat toch elke keer weer..

Gezichtsreinigingsdoekjes Kruidvat - €2,17
De make-upremover die ik nu gebruik (Phytomer Rosée Viasage) heb ik helemaal opgebruikt, (en dat terwijl het een best grote fles is) dus het werd tijd voor een vervanger. Ik besloot een goedkopere remover te kopen, (en dus ook een die sneller op raakt) zodat ik als hij me niet bevalt altijd nog kan wisselen. Het werden deze reinigingsdoekjes van het Kruidvat huismerk. Ze ogen makkelijk en simpel, met 25 doekjes per verpakking. Ik denk dat ik aan het begin wel moet wennen aan het verschil tussen reinigingsmelk en hoe deze doekjes werken, maar ik vind het juist fijn dat ik beide kan proberen en uittesten. Dan weet ik in ieder geval wat ik fijner vind, en wat beter werkt op mijn huid. Ik kan niet wachten om ze uit te testen!

De gezichtsreinigingsdoekjes (komt binnenkort een review over)

Vaseline lip therapy Cocoa Butter - €1,99
Gisteren vond ik het een mooie dag op mijn Vaselineblikjes-verzameling compleet te maken. Een echte verzameling kun je het niet echt noemen, maar de vier varianten die het Kruidvat verkoopt heb ik allemaal. Wat een schatjes zijn het toch bij elkaar, haha! Ik ben gek op deze blikjes en ik merk dat ze ècht iets doen met mijn lippen, een aanrader!

Klaar om opengemaakt te worden..

Glanzende lippenbalsem Etos - €1,29
Veel ervaringen had ik nog niet met de lipproducten van Etos, en dat is ook precies de reden waarom ik deze heb gekocht. Ik ben iemand die veel huismerken koopt om ze lekker uit te proberen, bevallen ze je niet, dan gooi je ze weg, en als ze wel bevallen kun je ze makkelijk opnieuw kopen.


En dan als laatste mijn Stars, waarvoor ik eigenlijk even de stad in ging..


Hebben jullie de laatste tijd nog geshopt?

2 opmerkingen: