Pagina's

maandag 16 januari 2012

Schoenen bij H&M

Het wordt eindelijk tijd om onze ballerina's en flats uit de kast te halen (en nieuwe te kopen natuurlijk!). Of je nou voor kleurrijk of chique kiest, met de schoenen van H&M aan je voeten ga je stijlvol deze lente door. Platte schoenen, laarzen of hakken, er is keuze genoeg!


Ookal zien deze ballerina's er super schattig uit, helaas voor ons zijn ze nooit de meest comfortabele schoenen geweest. Ze zijn gemaakt van imitatieleer, afgezet met ripsband en een strikje voor. Naast rood zijn ze ook verkrijgbaar in helderblauw, poeder, groen, ornaje, roze, lichtgroen, zwart, taupe en bruin.
Ballerina's, €9,95 - Klik hier


Deze enkellaarsjes van suède in de kleuren zwart, camel en bruin vind ik allemaal even mooi. De hak van 11 centimeter zou voor mij nog wel eens een klein opstakeltje zijn, maar dat vind ik totaal geen rede om deze (en andere schoenen) niet te kopen.
Enkellaarsjes, €29,95 - Klik hier

Ik hou  van deze schoenen. Wat zeg ik: IK HOU VAN DEZE SCHOENEN! Mijn UGGs hebben precies deze kleur, caramelachtig, zoet en stoer. De kwastjes die vast zitten aan de bandjes vind ik mooi bij het geheel passen.
Plateauschoenen, €19,95 - Klik hier


Hebben jullie dat wel eens? Dat je een kledingstuk (of in dit geval schoenen) tegenkomt, je ziet ze, vindt ze mooi, maar beseft tegelijkertijd dat dit totaal niet bij je stijl past en dat je er helemaal geen bijpassende kleding bij hebt. Dat had ik dus bij deze schoenen. Op het eerste gezicht vind ik ze leuk, maar als ik er dan wat beter naar kijk begin ik ze steeds tuttiger te vinden. En daarbij passen ze totaal niet in mijn kledingstijl. Bijpassende kleding kan natuurlijk altijd gekocht worden, en daarom twijfel ik er niet aan dat het me lukt hier alsnog een mooie look mee te maken.
Sleehakken, €19,95 - Klik hier

Ze lijken op de enkellaarzen van twee hierboven, maar hebben door de verschillende lapjes stof voor en achter een wat stoerdere indruk. Ook verkrijgbaar in rood en zwart.
Enkellaarsjes, €29,95 - Klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten