Pagina's

vrijdag 8 juni 2012

Oh my Owl


Hé klein uiltje daar aan die ketting, wat zie jij er leuk uit. Ik zou je dolgraag aan m'n nek hangen, maar waarom heb ik jouw nog niet in mijn bezit? Ik zag je vaak, heel vaak op weheartit.com, gecombineerd met zwierige topjes en jurkjes of juist heel basic. Kettinkjes met de vorm van een uil vind ik ontzettend lief staan, oh my owl!



Ik weet zeker dat jullie ze ook al eens voorbij hebben zien komen, in een outfit van iemand anders, of misschien heb je hem zelf wel. Zoals ik al zei, ik vind zo'n klein of groot uiltje ontzettend lief en schattig staan.  Op een losse top maar ook juist op een heel basic zwart of wit jurkje. Hij maakt een simpele outfit toch net even wat leuker, en ik denk dat iedereens aandacht in plaats van naar je effen top, naar dit schattige uiltje gaat. 


Op heel veel foto's kwam ik de owl necklace tegen in het goud of zilver, maar op de foto hierboven zie je hem met heel veel vrolijke kleurtjes. Zelf vind ik die met de kleurtjes net wat meer hebben, maar alleen in het goud staat wat mooier en klassieker.

Nog wat leuke voorbeeldjes.





In andere sieraden zie je de uiltjes ook terugkomen, zoals hierboven in een ring. 

Kortom, ik vind de kettingen met daaraan kleine uilen super tof staan, en ook in andere sieraden vind ik de vorm van een uil mooi staan. Zelf heb ik er nog geen, maar ik denk dat ik er snel op zoek naar ga, alhoewel ik wel vrees dat ik 'm dan online moet bestellen. Als je op internet zoekt naar 'owl necklace' kom je genoeg leuke voorbeelden tegen.

Wat vind jij van de owl necklace?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten