Pagina's

woensdag 13 juni 2012

Music Of The Moment #4


MOTM is toch een vast artikel in mijn blog geworden, die één keer per maand of vaker terugkomt. Zoals jullie weten deel ik in zo'n artikel mijn favoriete muziek van de afgelopen tijd met jullie. Muziek is en blijft iets onaantastbaars maar oh zo mooi.


Usher - Scream

Zodra dit nummer aanstaat blijf ik maar mee zingen, ooh baby baby ooh baby baby! Vooral het refrein maar ook de rest van het nummer heeft een onzettende fijn ritme. Voor deze single is hij samen met de Zweedse hitproducer Max Martin de studio ingedoken, waar eerder het nummet DJ Got Us Fallin' In Love Again uit kwam. Scream staat op Usher's nieuwe album Looking 4 Myself, dat vandaag (12 juni) is uitgekomen.

Mike Posner - Cooler Than Me

Een heerlijk vrolijk, opgewekt en toch ook een grappig nummer. Hij is al best oud, en een tijd geleden luisterde ik hem ook al, maar ik merk dat ik hem nog steeds erg leuk vind. 

Kanye West & Jay-Z ft. Frank Ocean - No Church In The Wild

Toen ik dit nummer voor het eerst hoorde herkende ik het intro van Feuten seizoen 2. Vooral het nummer samen met de clip vind ik het mooist, de tekst is mooi geschreven en ik hou van het ritme. Echt een heerlijk nummer, misschien niet helemaal mijn muzieksmaak maar toch een van mijn favorieten. 

Ed Sheeran - Small Bump

Nou schrijft en zingt Ed Sheeran al niet de meest vrolijke muziek, Small Bump is alles behalve vrolijk of blij. Ik luister hem daarom het liefst als een soort achtergrondmuziekje en focus me niet te veel op de tekst, omdat ik er dan simpelweg zelf ook een beetje verdrietig van word. 
Dat waren alle nummers die ik de afgelopen tijd vaak heb gehoord, niet super veel omdat ik de laatste paar weken toch wat minder ben gaan luisteren. Welke nummers luister jij veel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten