Pagina's

maandag 18 juni 2012

NOTD: Roosywood

Nagellak wissel ik maar al te graag af, want hoe meer nagellakjes ik heb, hoe liever ik ze allemaal tegelijk op  mijn nagels wil doen. Helaas lukt dat natuurlijk niet, en maak ik een paar keer per week de keuze: welke kleur wordt het deze keer?


Vandaag koos ik voor 780 Welcome To Roosywood van Catrice, die al een tijdje nieuw in de collectie te koop is. Hij is voor €2,49 verkrijgbaar bij o.a. het Kruidvat, waar ook in hem vandaan heb.

De kleur komt op de foto was paarser over dan dat hij in het echt is. Ik vind het een mooi, zacht, oudroze/bruinachtig lakje, die fijn lakt door het bredere kwastje en goed dekt in twee laagjes. Vooral voor in de herfst lijkt dit me een prachtige kleur, en ik denk dat ik hem in de zomer dan ook niet super vaak op m'n nagels zal zien, maar het is zeker een kleur die ik af en toe zal blijven gebruiken.

Wat draag jij op je nagels? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten