Pagina's

zaterdag 30 juni 2012

Schooljaar 2011-2012? Check.


Het zit er op, het is gedaan. Na een week lang niets gepost te hebben kan ik jullie met een grote grijns op m'n gezicht vertellen dat mijn schooljaar er op zit. Over twee weken hebben we officieel zomervakantie, maar ik beschouw het voor nu alsof het al zo is. Want zo voel ik me ook, vrij, maar vooral heel erg blij dat dit schooljaar, en vooral de toetsweek voorbij is. Vooral omdat het qua school dit jaar niet helemaal lekker liep de laatste periode vind ik het fijn dat ik dat nu achter me kan laten. Ondanks dat ik me niet heel fijn voelde de laatste weken, ga ik met een ontzettend happy gevoel de vakantie in. Gosh, wat heb ik hier lang op gewacht!

Ik ben echt zo happy als het maar kan op dit moment, begrijp me niet verkeerd, maar toch vind ik het ook wel jammer dat dit jaar is afgelopen. Ik heb echt een geweldige tijd met m'n klas gehad, leuke, lieve en mooie momenten meegemaakt en het gewoon heel erg leuk gehad met de mensen om me heen.

Qua cijfers gaat het tot nu toe ook prima, ik heb nog niet alle cijfers terug van mijn toetsweek, maar zoals het er nu naar uitziet ga ik gewoon over naar VWO 4. Ook een hele stap, van Atheneum naar VWO, van de derde klas naar de vierde en van onderbouw naar de bovenbouw. Eerst maar even 9 weken lang relaxen, bloggen en vakantie vieren en dan zien we wel wat het nieuwe schooljaar me brengt. De officiële vakantie begint voor mij op 16 juli, maar tot die tijd hoef ik alleen mijn cijfers en rapport op te halen en heb ik de laatste les met mentrix en m'n klas. 
Veel plannen heb ik nog niet, ik wil sowieso veel meer gaan bloggen dan dat ik nu doe en genieten van de vrije weekjes en het mooie weer. Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte van wat ik doe, wat ik van plan ben te doen, waar ik naar toe ga en wat ik heb geshopt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten