Pagina's

zondag 4 maart 2012

Favorieten van februari


Zoals ik jullie had beloofd is hier mijn eerste blogpost over mijn favoriete producten van de maand februari.
Zelf vind ik het altijd leuk om te zien welke producten andere beautybloggers de afgelopen maand met plezier hebben gebruikt. Vandaag deel ik ze met jullie, mijn 7 favoriete producten van de maand februari die goed werken, heerlijk ruiken, perfect dekken of allemaal tegelijk.



Mijn favorieten van de maand probeer ik altijd zo eerlijk mogelijk uit te zoeken. Ik zet er alleen producten in die ik vanaf het begin van de maand heb gebruikt, en niet pas halverwege heb gekocht. Zo kan ik er veel meer over vertellen omdat ik ze vaker heb gebruikt en er dus meer over weet.

Alle producten bij elkaar

Laat ik beginnen met Rosy Lips van Vaseline, misschien niet alleen mijn favoriet van de afgelopen maand, maar hij hoort ook zeker in het rijtje van al mijn favoriete lippenbalsems. Ik kan geen genoeg krijgen van de rozen geur van de vaseline, en ook over de manier hoe mijn lippen worden verzorgd ben ik erg tevreden. Een echt wondermiddel wil ik het niet noemen, ik blijf beniewd naar andere lipproducten en blijf die daarom ook kopen. Maar voor nu ben ik met dit product heel erg tevreden, gebruiken blijf ik hem zeker!

Klik hier om mijn review te lezen over de LipTherapy blikjes van Vaseline.

Vaseline Rosy Lips is te koop voor €1,99.


De Roll-on stick van Garnier heb ik al een paar maanden geleden, en sindsdien gebruik ik hem bijna iedere dag. Het is een anti-wallen stick die je onder je ogen smeert, met foundation. De kleur past eerlijk gezegd totaal niet bij mijn huidskleur, hij is veel te donker, maar als ik het licht uit smeer past hij zich goed aan. Als ik het dan helemaal laat intrekken dan zie je er niks meer van, en gelukkig, mijn wallen zijn een stuk minder. Ze helemaal laten verdwijnen met één crème lukt mij niet, maar dat vind ik ook totaal niet nodig. Mijn gezicht ziet er na een laagje meteen frisser en opgewekter uit. Wel moet je van tevoren goed schudden, anders wordt de foundation niet goed verdeeld, of komt er weinig van onder je oog terecht.

Garnier Roll-on stick is te koop voor €14,99.


Ook over de rozen handcrème uit de Hand Therapy lijn van Kruidvat schreef ik een enthousiaste review. Ondanks dat de kou van de winter nu voorbij is, merk ik dat mijn handen droog blijven, iets waar ik eerder nooit last van had. De rozen handcrème werkt voor mij perfect, fijne structuur en mijn handen voelen na uren nog steeds heerlijk aan. Zacht en verzorgd, wat willen onze handen nog meer?

Kruidvat rozen handcrème is te koop voor €1,99.


De Allround mascara van Catrice was voor mij een verrassing. Nog nooit had ik een mascara van Catrice geprobeerd, ik vond de borsteltjes van Essence erg fijn en omdat ik daar 3 mascara's van had kwam het er nooit van andere merken te proberen. Tot de Allround mascara van Catrice dus, halleluja wat werkt 'ie fijn! Geen gepruts met klontjes of wimpers waar ik niet bij kan, het borsteltje van deze mascara is precies goed, en zo kom ik overal bij. Hij blijft de hele dag goed zitten, in his blackest black.

Catrice Allround mascara is te koop voor €2,49.


Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik 05 Sweet As Candy van Essence kocht, ik er niet gek op was. De kleur vond ik niet mooi uitkomen, en omdat ik hem nooit meer droeg stopte ik hem ver weg in de kast. Maar gelukkig, toen ik een paar dagen geleden eens een kijkje nam tussen mijn nagellakjes kwam ik hem weer tegen. Toen ik hem op mijn nagels deed wist ik weer precies waarom ik hem had gekocht: die mooie zachtroze kleur stond ontzettend schattig (al zeg ik het zelf dan he..). Een echte old but gold is het niet, hij is nog steeds te koop bij het Kruidvat. 

Essence Colour & Go nagellak is te koop voor €1,29.


Zonder lipgloss | Met 120 Berry Good 

Lip Appeal Moisture & Shine 120 Berry Good heeft een oudroze kleur met een lichte shimmer er in. Op mijn lippen komt hij veel heftiger en donkerder over dan hoe je hem in de verpakking ziet. Hij zit al een hele tijd in mijn everyday-bakje en vaak stop ik hem vlak voordat ik naar school ga ook in m'n tas, zodat ik op school lekker kan blijven bijsmeren. De kleur doet me denken aan zomer, bloemen en heerlijk parfum. Voor een lipgloss blijft hij redelijk lang zitten, zeker de lichte glans blijf je lang zien. 

Catrice Lip Appeal lip gloss is te koop voor €3,79.


Puma Jam Eau de Toilette is het laatste product in mijn favorieten van de afgelopen maand. Ik kreeg hem in januari als cadeautje voor mijn verjaardag. Ik vind het nog steeds een heerlijke bloemige geur, hij doet me denken aan warm weer en vakantie. Meer dan dat heb ik er eigenlijk niet over te zeggen, hij is goed betaalbaar en ruikt verrukkelijk. Ik schreef er hier een review over.

Puma Jam Woman Eau de Toilette 20ml is te koop voor rond de €9,95. 

Dat waren mijn favorieten van afgelopen februari, laat me weten of jullie het fijn vinden dat ik het zo in een blogpost zet, en of jullie dit soort artikelen leuk vinden om te lezen. 

Wat zijn jouw favorieten van de maand? 

1 opmerking: